Ciekawostki

Ciekawe wykorzystania RADIA w promocji miejsc

Najciekawsze i najbardziej kreatywne case studies pokazujące siłę RADIA jako medium wspierającego promocję miejsc. Te i inne informacje znajdziesz w tej sekcji!

Liverpool - Radio Rebecca (2010)

Od czasów Beatlesów miasto Liverpool nie wspierało tak mocno swojej artystki. 24-letnia Rebecca Ferguson, samotna młoda matka dwojga dzieci, w grudniu 2010 roku dostała się do samego finału brytyjskiej edycji X-Factor. Swoją niełatwą przeszłością, ale też ogromnym talentem i ambicją zdobyła serca widzów w całej Wielkiej Brytanii. Najbardziej w swoim rodzinnym mieście. Pewnie wydarzenie to przeszłoby bez większego echa, gdyby nie pomysł lokalnej stacji w Liverpoolu - Radio City 96.7FM. W dzień finału, dla wsparcia swojej uczestniczki, stacja na jeden dzień zmieniła nazwę na "Radio Rebecca". O niezwykłej akcji radia wspartej przez władze Liverpoolu dowiedział się cały kraj.

Lights Out London (2007)

21 czerwca 2007 roku popularna stacja radiowa Capital FM oraz miasto Londyn zorganizowali niezwykłą akcję - Lights Out London. Tego dnia na jedną godzinę zgasły światła w sporej części londyńskich domów i instytucji. Zgasły także światła na znanych londyńskich budynkach. Po raz pierwszy od 1939 roku zgasły nawet słynne neony na Piccadilly Circus. To jedna z najbardziej udanych wspólnych akcji miasta i stacji radiowej w Wielkiej Brytanii.
D0 GÓRY