Grupa RMF publikuje jesienne cenniki swoich produktów

25/07/2016

Dynamicznie rośnie słuchalność RMF FM. W 2 kwartale 2016 roku stacja zanotowała udział w czasie słuchania na poziomie 25,4%. Oznacza to, że poprawiła swój wynik w stosunku do analogicznej fali z ubiegłego roku o 5,1%, a w stosunku do I kwartału o 6,3%.

Średnia cena RC RMF FM w cenniku jesiennym została skorygowana o +3,7% i zmieni się z 9 613 zł na 9 972 zł. Ceny sieci RMF MAXXX i RMF Classic pozostały na obecnym poziomie. W związku ze zmianą cen RMF FM zmodyfikowane proporcjonalnie zostały cenniki pakietów RMF 3D, RMF na MAXXXa, RMF z Klasą oraz Power FM (odpowiednio o 2,8%, 3,0%, 3,6% oraz 2,2%).

Sieć RMF MAXXX oraz pakiety RMF 3D, RMF na MAXXXa i Power FM zostają uzupełnione o krakowską Radiofonię, studencką stację wspierana przez Grupą RMF. Dodatkowo RMF Classic pozyskał nową częstotliwość w Płocku.

„Stacje Grupy RMF zapewniają bardzo atrakcyjne koszty dotarcia w szerokich targetach, posiadają korzystny wizerunek i gwarantują wysoki zasięg kampanii. Zmiana cen w RMF FM jest niższa niż wzrost słuchalności. Jesteśmy dobrze przygotowani na jesień, kiedy to większość reklamodawców cechuje wzmożona aktywność reklamowa.” – wskazuje Tomasz Ramza dyrektor generalny Działu Sprzedaży Grupy RMF

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA PRASY

Krzysztof Głowiński       Rzecznik Prasowy Grupy RMF

ul. Fabryczna 5a, 00-446 Warszawa        |        tel. 222 031 054        |        krzysztof.glowinski@rmf.pl
D0 GÓRY