Informacje prasowe

RMF MAXXX umacnia swoją pozycję na polskim rynku radiowym

12/07/2011
Jak wynika z badań Instytutu MillwardBrown SMG/KRC rośnie zasięg dzienny, oraz zmienia się struktura słuchaczy RMF MAXXX.

Rośnie liczba słuchaczy RMF FM w grupie docelowej

08/07/2011
Jak wynika z badań Instytutu MillwardBrown SMG/KRC rośnie liczba słuchaczy RMF FM wśród osób w wieku 25-39 lat. To właśnie do tej grupy stacja kieruje swoją ofertę programową.

HIT za HITem - nowy liner RMF MAXXX

21/06/2011
Od czwartku 23 czerwca RMF MAXXX ma nowy liner - HIT za HITem. Jednocześnie zmienia się oprawa stacji - na antenie pojawią się nowe jingle przygotowane przez holenderskich producentów.

RMF MAXXX rozpoczyna nadawanie ogólnopolskich serwisów informacyjnych

17/06/2011
Od piątku, 24 czerwca, RMF MAXXX rozpoczyna nadawanie ogólnopolskich serwisów informacyjnych, obok istniejących już na antenie MAXXXa serwisów lokalnych.

Dobry Dzień Dobry – nowy poranek w RMF MAXXX

16/06/2011
Od 23 czerwca rusza nowy poranek w RMF MAXXX. Poranny program nadawany od poniedziałku do piątku, w godzinach 6-10, ma teraz nową formułę, nazwę i prowadzących.

Pierwsza edycja Akademii Mediów RMF

15/06/2011
Dużym sukcesem zakończyła się pierwsza edycja Akademii Mediów RMF zorganizowanej przez Grupę RMF i Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie.

RMF Classic - ponad 400 tysięcy wyjątkowych słuchaczy

15/06/2011
Cały czas rośnie słuchalność RMF Classic - stacja zanotowała kolejny rekord zasięgu dziennego. W okresie od marca do maja stacji słuchało średnio ponad 400 tysięcy osób każdego dnia - wynika z badań słuchalności Instytutu MillwardBrown SMG/KRC.

Grupa Bauer Media rusza z ofertą na Euro 2012

14/06/2011
Grupa Bauer Media - 360 dni przed EURO 2012 - ma już gotową ofertę reklamową związaną z najważniejszą imprezą piłkarską, której Polska jest współorganizatorem.

RMF MAXXX - rekordowy udział w rynku słuchalności

14/06/2011
RMF MAXXX zanotował rekordowy udział w rynku słuchalności osiągając poziom 3,5% w ostatniej fali badań audytorium radia Instytutu MillwardBrown SMG/KRC za okres marzec-maj 2011 roku.

RMF FM organizuje koncerty w 10 polskich miastach

13/06/2011
Trasa koncertowa RMF FM pod hasłem „Muzyka najlepsza pod słońcem" rozpoczyna się 25 czerwca w Ustroniu Morskim, a kończy 27 sierpnia w Częstochowie.

5 mln słuchaczy „RMF Extra" w każdą niedzielę

10/06/2011
W każdą niedzielę prawie 5,0 milionów Polaków słucha programu „RMF Extra" - wynika z badań Instytutu MillwardBrown SMG/KRC.

RMF FM budzi Polaków

01/06/2011
Dla wielu Polaków radio jest pierwszym medium w ciągu dnia, często pełni rolę budzika i dostarcza niezbędnych informacji na początek dnia.

Grupa RMF organizuje Biznesowe Śniadania w największych miastach

18/05/2011
Grupa RMF rozpoczęła cykl Biznesowych Śniadań, organizowanych dla lokalnych klientów stacji RMF MAXXX.

3 miliony RMF Classic

18/05/2011
RMF Classic notuje rekordowo wysoką liczbę słuchaczy - wynika z badań słuchalności Instytutu MillwardBrown SMG/KRC za okres luty-kwiecień 2011.

Grupa RMF obniża ceny reklam na wakacje

16/05/2011
Zgodnie z oficjalnymi zasadami sprzedaży, na 6 tygodni przed wprowadzeniem, Grupa RMF ogłasza cenniki swoich produktów na okres wakacyjny od 27.06.2011 do 28.08.2011.

KONTAKT DLA PRASY

Maciej Brzozowski       Dyrektor Public Relations

ul. Motorowa 1, 04-035 Warszawa        |        maciej.brzozowski@rmf.pl        |        tel. 22 517 02 57
D0 GÓRY