Nowa struktura sprzedaży regionalnej w Grupie RMF

17/09/2009

Grupa RMF z dniem 1 października 2009 wprowadza nową strukturę sprzedaży regionalnej. Celem zmian jest podniesienie efektywności sprzedaży na rynkach lokalnych i zbliżenie się do klientów Grupy o potencjale regionalnym i ogólnopolskim.

15 nowoutworzonymi regionami sprzedaży zarządzać będą szefowie sprzedaży regionalnej (nowe stanowiska w Grupie).

Za nową strukturę odpowiadać będzie Grzegorz Murdzek, Dyrektor Sprzedaży Regionalnej. To nowe stanowisko w Grupie RMF. Murdzek będzie raportował bezpośrednio do Tomasza Ramzy, dyrektora generalnego działu sprzedaży Grupy RMF .

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA PRASY

Krzysztof Głowiński       Rzecznik Prasowy Grupy RMF

ul. Fabryczna 5a, 00-446 Warszawa        |        tel. 222 031 054        |        krzysztof.glowinski@rmf.pl
D0 GÓRY