Kontakt dla prasy

Maciej A. Brzozowski
Dyrektor Public Relations

Grupa RMF
Al. Stanów Zjednoczonych 61A,
04-028 Warszawa

48 (22) 517 02 57

48 (22) 517 01 25

maciej.brzozowski@rmf.pl

"Poplista" RMF FM - najpopularniejsza lista przebojów w polskim eterze
10/05/2011

Ponad 2,5 miliona Polaków słucha programu "Poplista" w RMF FM - najpopularniejszej radiowej listy przebojów - wynika z badań Instytutu MillwardBrown SMG/KRC.

To średnio o blisko 1 milion słuchaczy więcej, niż następnej w kolejności stacji w analogicznym paśmie (dni powszednie, 18:00-21:00).

Prowadzony przez Dariusza Maciborka aktualny przewodnik muzyczny pozwala wiernym fanom muzyki na bieżąco śledzić aktualne przeboje i nowości. Ta bazująca na głosach słuchaczy lista najnowszych przebojów, to nie tylko najpopularniejsza muzyka, ale również niezwykle interesująca „Historia jednej piosenki", czy najświeższe newsy z video-blogów najbardziej znanych gwiazd muzyki pop. Najnowsze oraz historyczne notowania „Poplisty" dostępne są na stronach internetowych RMF FM.

  Zasięg w paśmie Udział w czasie słuchania
Dni powszednie, pasmo 18:00 - 21:00
Radio RMF FM 2 548 000 25.0%
Radio ZET 1 579 000 15.0%
Program 3 Polskiego Radia 905 000 10.1%
Program 1 Polskiego Radia 731 000 7.8%
Program 4 Polskiego Radia 75 000 0.7%
Program 2 Polskiego Radia 71 000 0.6%

Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC, 2011.02-04, ogół badanych, dni powszednie, próba: 15060.

W ogólnopolskim rankingu słuchalności niezmiennie od lat prowadzi Radio RMF FM, z udziałem w rynku wynoszącym 25,4 proc. Druga w rankingu stacja - Radio Zet - osiąga wynik 16,0 proc czasu słuchania. Zasięg dzienny RMF FM wynosi 31,4 proc, co oznacza że codziennie słucha tej stacji prawie 9,5 miliona osób - to o blisko 3 miliony słuchaczy więcej, niż wynosi dzienny zasięg następnej w rankingu stacji - Radia Zet.

  Zasięg dzienny Udział w czasie słuchania
  01-03.2011 02-04.2011 01-03.2011 02-04.2011
Radio RMF FM 31.1% 31.4% 25.4% 25.4%
Radio ZET 21.9% 21.5% 16.3% 16.0%
Program 1 PR 14.3% 14.2% 12.3% 12.3%
Program 3 PR 9.6% 9.5% 8.7% 8.6%
Program 2 PR 1.1% 1.1% 0.6% 0.5%
Program 4 PR 0.6% 0.7% 0.5% 0.5%

Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC, 2011.02-04, 2011.01-13, ogół badanych, próba odpowiednio: 21084, 21053.