Systematycznie wzrasta liczba słuchaczy RMF FM

10/07/2013

Jak wynika z najnowszej fali badań Instytutu Millward Brown, z kwartału na kwartał pozycja Radia RMF FM – lidera słuchalności w Polsce – umacnia się.

Z badań tych wynika również, że nie tylko wyraźnie wzrasta zasięg dzienny stacji, ale również w porównaniu z ostatnim kwartałem ubiegłego roku powiększył się dystans pomiędzy liderem a stacjami konkurencyjnymi. Każdego dnia Radio RMF FM dociera do 29,4% Polaków.

  zasięg dziennny (ogół badanych)
  IV kwartał 2012 I kwartał 2013 II kwartał 2013
RMF FM 27,5% 28,7% 29,4%
Radio Zet 19,2% 19,1% 19,1%
PR1 11,0% 10,6% 10,8%
PR3 7,4% 7,3% 7,7%

Źródło: Radio Track, Millward Brown; 10-12.2012,  01-03.2013, 04-06.2013; TG: ogół badanych; wskaźnik słuchalności: zasięg dzienny; próba odpowiednio: 21048, 21053, 21053.

Radio RMF FM dystansuje konkurencję w komercyjnej grupie słuchaczy radia, którą stanowią osoby w wieku 16-49 lat. Udział w czasie słuchania RMF FM w tej grupie wiekowej wynosi obecnie 29,7%. Każdego dnia stacja dociera do 35,5% osób w wieku 16-49 lat.

osoby w wieku 16-49 lat (04-06.2913)
  udział w czasie słuchania zasięg dzienny
RMF FM 29,7% 35,5%
Radio Zet 16,0% 22,3%
PR3 7,5% 8,3%
PR1 4,3% 5,6%

Źródło: Radio Track, Millward Brown; 04-06.2013; TG: osoby w wieku 16-49 lat; wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania, zasięg dzienny; próba:12969.

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA PRASY

Krzysztof Głowiński       Rzecznik Prasowy Grupy RMF

ul. Fabryczna 5a, 00-446 Warszawa        |        tel. 222 031 054        |        krzysztof.glowinski@rmf.pl
D0 GÓRY