Informacja prasowa
www.gruparmf.pl/dla-prasy/informacje-prasowe
Grupa RMF
Przejdź do listy informacji prasowych »

Grupa Bauer Media optymalizuje sprzedaż korporacyjnej oferty multimedialnej
30/11/2018

Od 1 grudnia Grupa Bauer w Polsce optymalizuje sprzedaż korporacyjnej oferty multimedialnej i rozdziela kompetencje działu sprzedaży korporacyjnej.

Zmiany w Grupie Bauer

Za prowadzenie sprzedażowych działań crossmedialnych Grupy Bauer odpowiada teraz Tomasz Ramza, Szef Negocjacji Korporacyjnych, pozostając jednocześnie Dyrektorem Generalnym Działu Sprzedaży Grupy RMF. Do jego głównych zadań należy miedzy innymi prowadzenie korporacyjnej polityki sprzedaży oraz negocjacje z domami mediowymi.

Z kolei za pakiety i oferty crossmediowe odpowiada Biuro Reklamy Wydawnictwa Bauer, zarządzane przez Izabelę Sarnecką, Dyrektor Biura Reklamy.

W związku z restrukturyzacją z Grupą Bauer rozstaje się Michał Kaliński, kierujący do tej pory działem sprzedaży korporacyjnej.

drukuj
Przejdź do listy informacji prasowych »