Informacja prasowa
www.gruparmf.pl/dla-prasy/informacje-prasowe
Grupa RMF
Przejdź do listy informacji prasowych »

Rekordowa słuchalność i oglądalność pierwszej debaty przedwyborczej „Po prostu Polska”
13/09/2019

W poniedziałek (09 sierpnia 2019) na antenie RMF FM, na portalach Interia.pl i RMF24.pl oraz na stronach "Dziennika Gazety Prawnej" odbyła się pierwsza z cyklu debat przedwyborczych "Po prostu Polska". Formuła debat została opracowana w zespole Faktów RMF FM.

Wybory w RMF FM

"Prace nad tym projektem rozpoczęliśmy już w czerwcu i zaangażował się w nie cały zespół. Namówiliśmy do współpracy Interię i Dziennik Gazetę Prawną. Jako pierwszy poruszony został temat edukacji" – mówi Marek Balawajder, dyrektor informacji w RMF FM.

W debacie prowadzonej przez dziennikarzy RMF FM i DGP wzięli udział szef MEN Dariusz Piontkowski, Urszula Augustyn z Koalicji Obywatelskiej,  Artur Dziambor z Konfederacji, prof. Małgorzata Niewiadomska-Cudak z Lewicy i  Piotr Zgorzelski z PSL-Koalicji Polskiej.

Relacja w RMF FM między 18.00 a 19.00 miała szansę bezpośrednio dotrzeć do 1,85 mln słuchaczy (RadioTrack, Kantar Polska, 06-08.2019, dni powszednie, zasięg w godzinach 18-19).

Na stronach Interii, RMF24 i DGPdebatę live odtworzyłoblisko 300 tysięcy internautów. Zapis pierwszej wspólnej debaty w dalszym ciągu cieszy się popularnością. Po emisji na żywo obejrzało go już kolejne 20 tysięcy osób. 

"To wynik wskazujący na to, że Polacy bardzo interesują się wyborami" – mówi Marzena Suchan, Dyrektor Serwisów Informacyjnych w Interii. "To rekordowa oglądalność debaty, którą po raz pierwszy transmitowaliśmy w takiej formule. Mamy pewność, że materiały z tej i następnych zaplanowanych debat trafią do co najmniej kilku milionów internautów."

Kolejne debaty z cyklu „Po prostu Polska” będą dotyczyły między innymi ochrony zdrowia oraz spraw światopoglądowych.

drukuj
Przejdź do listy informacji prasowych »