Informacja prasowa
www.gruparmf.pl/dla-prasy/informacje-prasowe
Grupa RMF
Przejdź do listy informacji prasowych »

Czas reklamowy na RMF ON już dostępny z poziomu platformy DSP Adform
25/01/2021

Od stycznia agencje reklamowe, które dokonują zakupu modelu programatycznym za pomocą platformy DSP Adform, mają dostęp do zakupu w tym modelu czasu reklamowego w portalu RMF ON.

RMF Digital

Adform jest kolejną z wiodących platform DSP na rynku, która dostrzega potencjał reklamy audio i pozwala swoim klientom na zakup powierzchni audio w sposób zautomatyzowany. Od stycznia Adform zintegrowała się z platformą SSP Audiomax (platforma firmy Adswizz służąca wydawcom internetowym do udostępniania w modelu programatycznym powierzchni audio).

Dzięki tej integracji, w Adformie pojawiła się możliwość automatycznego zakupu czasu reklamowego w portalu RMF ON (Grupa RMF korzysta bowiem – jako wydawca – z Adswizza). To istotne poszerzenie dostępu do RMF ONu w modelu programatycznym na rynku polskim, ponieważ wiele agencji w kraju korzysta właśnie z rozwiązania Adform.

„Adform jest niezmiernie istotną platformą dla naszych partnerów biznesowych, dlatego bardzo cieszy nas fakt, że dzięki tej integracji zakup powierzchni audio  w RMF ON w modelu programatycznym będzie dostępny dla szerokiej rzeszy Klientów, korzystających z tej platformy. Jestem przekonany, że ta integracja będzie miała kluczowy wpływ na rozwój segmentu digital audio w Polsce, i ułatwi reklamodawcom dostęp do jakościowego i bezpiecznego kontentu audio” – mówi Adam Pachla, Head of Digital w Grupie RMF.

„Jesteśmy dumni z tego jak szybko reagujemy na potrzeby naszych Klientów, więc współpraca RMF ON via AdsWizz jest logicznym wyborem, który zapewni polskim reklamodawcom skalę, jakiej potrzebują, aby w pełni wykorzystać programmatic audio. Z niecierpliwością czekamy na dalszy rozwój tego ekscytującego kanału” – komentuje Łukasz Bańkowski, Sales Manager w Adform.

Grupa RMF od blisko trzech lat umożliwia agencjom i reklamodawcom możliwość zakupu czasu reklamowego w portalu RMF ON w modelu programatycznym. W ten sposób można kupić kampanię opartą na dwóch formatach: pre-roll i mid-roll. RMF ON to polska platforma z internetowymi kanałami radiowymi. Oferuje dostęp do streamów stacji nadających w eterze: RMF FM, RMF MAXXX i RMF Classic oraz blisko 100 wąsko sformatowanych kanałów muzycznych przygotowanych specjalnie na potrzeby internetu.

Adform to jedyna globalna, niezależna i w pełni zintegrowana platforma reklamowa stworzona pod kątem współczesnych działań marketingowych.

Od roku 2002, firma Adform opracowuje technologie służące poprawie współpracy na linii człowiek - maszyna oraz zastosowaniu tzw. rozszerzonej inteligencji, poprawiając wyniki biznesowe swoich klientów na całym świecie.
drukuj
Przejdź do listy informacji prasowych »