Informacja prasowa
www.gruparmf.pl/dla-prasy/informacje-prasowe
Grupa RMF
Przejdź do listy informacji prasowych »

Grupa RMF i RMF Digital zapraszają na konferencję „IAB HowTo: switch Programmatic to first”
02/03/2021

Grupa RMF i RMF Digital zapraszają na konferencję „IAB HowTo: switch Programmatic to first” – organizowaną przez IAB Polska. Jednymi z ekspertów wydarzenia opowiadającymi m.in. o tym, jak wygląda dystrybucja treści audio z perspektywy nadawcy radiowego, będą przedstawiciele RMF Digital: Adam Pachla, Head of Digital Grupy RMF i Marcin Pyra, Traffic & Programmatic Manager.

IAB HowTo

RMF Digital (www.rmfdigital.pl) to brand istniejący w ramach Działu Sprzedaży Grupy RMF oferujący kompleksową obsługę kampanii internetowych w serwisach własnych Grupy oraz na portalach i stronach zewnętrznych wydawców. Oprócz usług brokerskich RMF Digital oferuje też m.in. usługi SEO, content marketingu i tworzenie akcji specjalnych. RMF Digital oferuje wszystkie formy reklamy internetowej (display, audio i wideo) na wszystkich typach urządzeń (desktop, mobile, aplikacje).

Adam Pachla pracuje w Grupie RMF od 2017 roku jako Head of Digital. Nadzoruje całościową sprzedaż internetowej powierzchni reklamowej spółki, nadzoruje brand RMF Digital, odpowiada za rozwój i przygotowanie oferty reklamowej w internecie. Wcześniej pracował m.in. w agencji 140 Media, odpowiadającej za sprzedaż oferty reklamowej Twittera w Polsce, Polsat Media, Polskapresse, IDMnet oraz Gemiusie. Jest absolwentem Zarządzaniu i Marketingu na Uniwersytecie Warszawskim.

Marcin Pyra jest Traffic & Programmatic Managerem w Grupie RMF od 2019 roku. Wcześniej był związany z Httpool, Gazetą Wyborczą, Agorą SA i Goldbach Audience Poland. Ukończył informatykę na Akademii Finansów i Biznesu Vistula.

O KONFERENCJI IAB POLSKA:

Konferencja „IAB HowTo: switch Programmatic to first” odbędzie się 16-17 marca 2021 r. w formie online.

W trakcie spotkania eksperci odpowiedzą m.in. na pytania: Jak realizować bezpieczne kampanie programmatic? Jaką rolę odgrywają dane w reklamie cyfrowej? Jak będzie wyglądać przyszłość w świecie bez plików 3rd party cookie? Co zrobić, żeby mobile skutecznie budował zasięg i świadomość marki? Czy programmatic outdoor to science fiction czy nieodległa przyszłość? Jakie są korzyści połączenia automatyzacji ze sprzedażą bezpośrednią? Jak wygląda dystrybucja kontentu audio okiem wydawcy radiowego?

- Już po raz czwarty eksperci z Grupy Roboczej Programmatic przy IAB Polska podzielą się wiedzą i doświadczeniem z uczestnikami konferencji HowTo. Celem naszych działań jest szeroka edukacja uczestników rynku reklamy internetowej w zakresie jakości i bezpieczeństwa ekosystemu programmatic, szczególnie w obliczu stałych zmian technologicznych. Konferencja "HowTo: switch Programmatic to first" idealnie wpisuje się w realizacje celów Grupy Roboczej i pozwala zaprezentować efekty naszej pracy szerszemu gronu odbiorców. – mówi Elżbieta Kondzioła, szef Grupy Programmatic przy IAB Polska.

Podczas wydarzenia:

  • Dowiesz się jak wykorzystać programmatic w rozwoju Twojej firmy
  • Zobaczysz najciekawsze przykłady zrealizowanych kampanii
  • Poznasz najnowsze rozwiązania pozwalające na przygotowanie się do zmian dotyczących 3rd party cookies
  • Nauczysz się jak bezpiecznie i efektywnie realizować automatyczny zakup reklamy

Konferencja przeznaczona jest dla wszystkich osób zaangażowanych w projekty z obszaru marketingu online, w tym e-commerce, zarówno początkujących jak i średnio-zaawansowanych w temacie reklamy programatycznej.

Gwarancją wysokiego poziomu merytorycznego wydarzenia jest starannie dobrane grono prelegentów. Wśród występujących podczas konferencji ekspertów znajdują się: Małgorzata Kmieciak, Smart Adserver; Agata Gaździak, XANDR; Artur Zawadzki, Spicy Mobile; Maciej Sawa,  OnAudience.com; Łukasz Bańkowski i Jacek Wąs, Adform; Beata Tłuczkiewicz, WP.PL; Radosław Gołąb, AMS S.A; Adam Pachla i Marcin Pyra, Grupa RMF; Grzegorz Marczak i Przemysław Symonides, VOX/part of Hybrid.ai; Justyna Niedziałek, Krzysztof Lis i Szymon Pruszyński, Yieldbird; Hanna Zadrożna i Jacek Jóźwiak, Salestube; Krzysztof Czok, Społeczności; Krzysztof Kwiatkowski, Mindshare; Katarzyna Jasińska i Wioleta Łata, Infor Biznes; Adam Iwiński, Hybrid.ai; Vladimir Khudyakov, hybe.io; Nikodem Sarna, YOC Poland; Jarosław Sokołowski, Grupa Adnext; Elżbieta Kondzioła, LOVEMEDIA.

Konferencja organizowana jest w ramach cyklu IAB HowTo – wydarzeń inicjowanych przez członków Grup Roboczych działających przy IAB Polska. Ich celem jest chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, prezentacja najnowszych i najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami z zakresu reklamy internetowej.

Cennik:
- dla firm niezrzeszonych w IAB Polska: 490 zł netto
- dla firm członkowskich IAB Polska: 390 zł netto

Konferencja jest objęta akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w IAB HowTo, posiadacze certyfikatu otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych.

Sponsorzy: RMF Digital, Google
Patroni medialni: Gazeta.pl, Marketer Plus, Marketing przy kawie, My Company, naTemat, Magazyn Online Marketing, Nowy Marketing, Wirtualna Polska
Współpraca: Havas Media Group, Newspoint
Więcej informacji: https://howto.iab.org.pl/programmatic-2021/

 

O IAB Polska

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska jest organizacją zrzeszającą 240 najważniejszych firm polskiego rynku internetowego, w tym największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe, agencje interaktywne, firmy technologiczne oraz reklamodawców. Jego głównym celem jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie wykorzystania internetu jako skutecznego narzędzia prowadzenia biznesu i komunikacji marketingowej. Propaguje skuteczne rozwiązania e-marketingowe i reklamowe, oraz tworzy, prezentuje i wdraża branżowe standardy jakościowe. Przygotowuje raporty, badania rynku online i poradniki, m.in. Raport Strategiczny czy AdEx, którego wyniki są bazą analiz wydatków reklamowych. Jest organizatorem konferencji (Forum IAB, IAB HowTo), konkursów (MIXX Awards), warsztatów i szkoleń (Akademia DIMAQ). Jednym z flagowych projektów IAB Polska jest DIMAQ – standard kompetencji oraz program certyfikujący wiedzę z dziedziny e-marketingu.

IAB Polska działa od 2000 roku, jest częścią światowych struktur IAB, członkiem IAB Europe oraz IAB Tech Lab, a także Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, Krajowej Izby Gospodarczej i Business Center Club i Rady Przedsiębiorców przy Rzeczniku Małych i Średnich Przedsiębiorców.

drukuj
Przejdź do listy informacji prasowych »