Informacja prasowa
www.gruparmf.pl/dla-prasy/informacje-prasowe
Grupa RMF
Przejdź do listy informacji prasowych »

Grupa RMF i RMF Digital przeprowadziło kolejny webinar dla reklamodawców – tym razem o podcastach
07/03/2022

Grupa RMF i jej brand RMF Digital (komórka działu sprzedaży obsługująca sprzedaż kampanii online) przeprowadziły kolejny webinar dla klientów – reklamodawców i przedstawicieli domów mediowych. Tym razem w całości poświęcony był podcastom. W wydarzeniu wzięło udział prawie 300 osób.

Webinar RMF Digital

Godzinny webinar „Wszystko co musisz wiedzieć o rynku podcastów” zaprezentował ten dynamicznie rozwijający się sektor oraz przedstawił możliwości wykorzystania podcastów jako narzędzia dla reklamodawców.

Główne tematy wystąpień to:

  • obraz rynku podcastów, profile słuchaczy, najdynamiczniej rozwijające się kategorie tematyczne,
  • podcasty jako medium reklamowe w Iralndii,
  • rozwój podcastów w krajach skandynawskich,
  • jak skutecznie zarekomendować wejście marki w podcasty,
  • jak powstają podcasty redakcyjne i komercyjne.

Webinar składal się z pięciu wykładow, a prelegentami byli: Mattias Björkman, Head of Podcast Business w Bauer Media Audio, Rob Timony, Head of audioXi w Bauer Media Audio Ireland, Marta Górecka, Senior Strategy & Innovations Manager, Starcom, Mateusz Opyrchał, prezenter RMF FM oraz przedstawiciele Grupy RMF i RMF Digital: Wiktoria Bobrowicz, Digital Account Executive, Izabella Mazur-Cieślar, Senior Digital Account Executive i Adam Pachla, Head of Digital.

W wydarzeniu wzięło udział 287 uczestników, m.in. przedstawiciele największych domów mediowych (GroupM, Havas Media, Wavemaker, Publicis Media, Starcom, Mindshare, DDB Warszawa, Zenith media, OMD) oraz przedstawiciele reklamodawców (Komputronik, Polski Lek, Energylandia).

Wydarzenie było bardzo angażujące dla słuchaczy – przez prawie cały czas webinaru liczba użytkowników utrzymywała się na poziomie ponad 230-240 osób.

Poprosiliśmy też uczestników spotkania o ocenę wykładów – aż 90 proc. wystawiło najwyższą ocenę „doskonale”, kolejnych 10 proc. – ocenę „dobrze”.

Webinar objęty był akredytacją DIMAQ, co oznacza, że uczestnicząc w nim posiadacze certyfikatów otrzymali punkty recertyfikacyjne. DIMAQ to międzynarodowy program weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych opracowany przez ekspertów powołanych przez IAB Polska. Standard posiada rekomendację IAB Europe i jest dostępny w 9 europejskich krajach: Polsce, Grecji, Słowacji, Słowenii, Serbii, Czarnogórze, Rumunii, Bośni i Hercegowinie oraz na Cyprze. Certyfikat, zgodny z założeniami Europejskiej Ramy Kwalifikacji.

Webinar poświęcony podcastom był już drugim tego typu wydarzeniem zorganizowanym przez Grupę RMF i RMF Digital. W październiku 2021 odbyło się pierwsze spotkanie „Audio online - możliwości, perspektywy, wyzwania”, w którym wzięło udział ponad 200 przedstawicieli największych podmiotów na polskim rynku.

drukuj
Przejdź do listy informacji prasowych »