Informacja prasowa
www.gruparmf.pl/dla-prasy/informacje-prasowe
Grupa RMF
Przejdź do listy informacji prasowych »

Open FM dołącza do sieci reklamy internetowej audioXi
06/02/2024

Radio internetowe Open FM należące do Wirtualnej Polski, dołączyło testowo do oferty platformy reklamy audio online audioXi. To kolejny wydawca, który zdecydował się na sprzedaż swojego czasu reklamowego poprzez sieć audioXi.

audioXi

audioXi to pierwsza na polskim rynku sieć reklamowa skupiająca wydawców treści audio online, wystartowała w sierpniu 2023 roku. Łączy reklamodawców z odbiorcami treści audio i wyróżnia się zupełnie nowym na polskim rynku podejściem do zakupu reklamy dźwiękowej w internecie – oferuje dostęp do potencjalnych klientów o konkretnych cechach zdefiniowanych przez reklamodawcę, a nie obecność na danych stronach czy też kanałach radiowych online.

Open FM dołącza testowo do oferty audioXi oferując początkowo przestrzeń reklamową przy swoich trzech najpopularniejszych kanałach radiowych: Praca, Impreza i 100% Hits.

Przed dołączeniem Wirtualnej Polski do grona wydawców w audioXi, platforma zapewniała miesięczne dotarcie do nawet 5,6 mln osób, a jej miesięczne inventory sięgało 262 mln (Audiomax, 12.2023).  Pojawienie się w ofercie Open FM znacząco zwiększy ten potencjał.

„Wirtualna Polska i jej radio internetowe Open FM, będące częścią Audioteki, to bardzo znaczący gracz na polskim rynku internetowym i poważny wydawca treści audio online. Zdecydował się dołączyć testowo do oferty audioXi doceniając to unikatowe i atrakcyjne dla reklamodawców rozwiązanie. audioXi oferuje dotarcie do słuchaczy jakościowych treści od sprawdzonych dostawców, a do takich na pewno zaliczyć można Open FM. To ważny moment rozwoju oferty i wierzymy, że nasze wspólne doświadczenie w rynku digital audio pomoże zdynamizować jego rozwój, czego oczekują od nas klienci. Pracujemy jeszcze nad wszystkimi szczegółami współpracy, ale już dziś reklamy klientów audioXi docierają do słuchaczy Open FM” – mówi Tomasz Ramza, Dyrektor Działu Sprzedaży Grupy RMF, która odpowiada za wprowadzenie platformy audioXi na polski rynek.

Obecnie w ofercie audioXi są produkty ok. 30 wydawców jakościowych treści online. Obejmuje marki radiowe, takie jak RMF FM, RMF MAXX, RMF Classic oraz stacje lokalne, m.in. Nasze Radio, Radio Kolor, Radio Piekary, Radio Bielsko, Radio Express FM, PR Kraków, PR Gdańsk, PR Katowice, Radio Rekord, Radio GRA, Radio Jura, Radio 90, Radio Alex oraz serwisy streamingowe i podcastowe, m.in. RMF ON i sieć AdWave, w skład której wchodzi m.in. serwis Deezer.

Szczegóły oferty oraz cennik dostępne są na stronie www.audioxi.pl.

drukuj
Przejdź do listy informacji prasowych »