Informacja prasowa
www.gruparmf.pl/dla-prasy/informacje-prasowe
Grupa RMF
Przejdź do listy informacji prasowych »

5 mln słuchaczy „RMF Extra" w każdą niedzielę
10/06/2011

W każdą niedzielę prawie 5,0 milionów Polaków słucha programu „RMF Extra" - wynika z badań Instytutu MillwardBrown SMG/KRC.

Ta najpopularniejsza niedzielna audycja radiowa, nadawana przez RMF FM, przyciąga średnio o prawie 2 miliony słuchaczy więcej, niż analogiczne pasmo kolejnej stacji w rankingu (niedziela, 10:00 - 15:00).

„RMF Extra" zdobyła słuchaczy spotkaniami z wyjątkowymi gwiazdami i znakomitą muzyką. W swojej audycji Marta Grzywacz przeprowadza wywiady z najbardziej znanymi i lubianymi muzykami, sportowcami, aktorami, reżyserami. W ostatnim czasie gośćmi programu były między innymi takie gwiazdy, jak Antonio Banderas, Sting, Joe Cocker,  Peter Weir, czy Jerzy Stuhr. W tym właśnie programie najskrytsze tajemnice ujawnili Adam Małysz, czy Tomasz Adamek. Marta Grzywacz gościła także Szymona Majewskiego, Jarosława Kuźniara, czy Kingę Rusin.
Zapisy wywiadów, „Miasto Gwiazd", najciekawsze nagrania oraz galeria gości zaproszonych do programu dostępne są na stronach internetowych www.rmf.fm.

Gwiazdą w najbliższym „RMF Extra"  będzie brytyjski piosenkarz James Blunt.

  Zasięg w paśmie Udział w czasie słuchania
Niedziela, pasmo 10:00 - 15:00
Radio RMF FM 4 955 000 26.2%
Radio ZET 3 065 000 16.2%
Program 1 Polskiego Radia 1 912 000 13.0%
Program 3 Polskiego Radia 1 329 000 7.5%

Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC, 2011.03-05, ogół badanych, niedziela, próba: 3008

RMF FM jest najczęściej wybieraną stacją radiową w Polsce. Jej udział w rynku wynosi obecnie 25,3%. Codziennie RMF FM przyciąga blisko 9,4 miliona słuchaczy (zasięg dzienny: 31,0%).

Audytorium drugiej w kolejności stacji - Radia Zet - jest o prawie 2,8 miliona słuchaczy mniejsze.

  Zasięg w paśmie Udział w czasie słuchania
Wszystkie dni, marzec - maj 2011
Radio RMF FM 9 369 000 25.3%
Radio ZET 6 579 000 16.1%
Program 1 Polskiego Radia 4 085 000 11.9%
Program 3 Polskiego Radia 2 728 000 8.3%

Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC, 2011.03-05, ogół badanych, próba odpowiednio: 21062

drukuj
Przejdź do listy informacji prasowych »