RMF FM liderem słuchalności wśród osób „na stanowiskach”11/03/2013
Jak wynika z badań Instytutu MillwardBrown SMG/KRC Radio RMF FM jest niekwestionowanym liderem słuchalności wśród osób pracujących na odpowiedzialnych, często decyzyjnych stanowiskach, wymagających nierzadko wysokich kwalifikacji merytorycznych (funkcje kierownicze, właściciele firm, wolne zawody, pracownicy umysłowi).Każdego dnia 32,0% przedstawicieli tych grup zawodowych wybiera RMF FM. To o 1/3 więcej niż wynosi zasięg dzienny następnej w rankingu stacji ogólnopolskiej.
|
zasięg dzienny osoby "na stanowiskach |
|
|---|---|
| RMF FM | 32,0% |
| Radio Zet | 23,9% |
| PR3 | 14,4% |
| PR1 | 9,3% |
Źródło: Radio Track MillwardBrown SMG/KRC; 12.2012-02.2013; TG: sytuacja zawodowa: dyrektorzy, wolne zawody, pracownicy umysłowi, właściciele firm; wskaźnik słuchalności: zasięg dzienny; próba: 8805.
Radio RMF FM cieszy się niesłabnącą popularnością wśród osób o ustabilizowanej sytuacji materialnej i zawodowej. 71% słuchaczy stacji to osoby pracujące, zaś 81% spośród nich bardzo dobrze lub dobrze ocenia swoją sytuację materialną.
Jak wynika z najnowszej fali badań Instytutu MillwardBrown SMG/KRC Radio RMF FM jest niezmiennie zdecydowanym liderem słuchalności wśród osób w wieku 16-49 lat. Każdego dnia 1/3 Polaków w tym wieku wybiera właśnie RMF FM. Udział stacji w czasie słuchania wynosi obecnie w tej grupie docelowej 28,0%.
| Osoby w wieku 16-49 lat | ||
|---|---|---|
| udział w czasie słuchania | zasięg dzienny | |
| RMF FM | 28,0% | 33,6% |
| Radio Zet | 16,5% | 22,2% |
| PR3 | 7,5% | 7,7% |
| PR1 | 3,8% | 5,6% |
Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC; 12.2012-02.2013; TG: wiek: 16-49 lat; wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania, zasięg dzienny; próba: 12879.

drukuj