Informacja prasowa
www.gruparmf.pl/dla-prasy/informacje-prasowe
Grupa RMF
Przejdź do listy informacji prasowych »

Cenniki na lato Grupy RMF - większy zasięg i korzystniejsze koszty dotarcia
21/05/2013

Zgodnie z oficjalnymi zasadami sprzedaży, na 6 tygodni przed wprowadzeniem, Grupa RMF opublikowała cenniki swoich produktów na okres od 1.07.2013 do 1.09.2013.

Grupa RMF kontynuuje strategię sprzedaży pakietów zbudowanych w oparciu o radio RMF FM i grupy stacji RMF MAXXX i RMF Classic, jednocześnie wprowadzając do oferty nowe produkty. Od lipca 2013 roku kolejne stacje radiowe wejdą w skład oferty handlowej sieci RMF MAXXX i pakietu RMF na MAXXXa (4 stacje Radia Gra) oraz pakietu RMF 3D (4 stacje Radia Gra, Radio 90 oraz Radio Jura).

Radio Gra dołączyło do portfolio Grupy RMF w marcu 2013. Jest to sieć 4 stacji radiowych o ugruntowanej i wysokiej pozycji na rynku lokalnym, obecnych w największych miastach województwa kujawsko-pomorskiego. Sieć nadaje muzykę w formacie CHR, podobnie jak stacje RMF MAXXX. Radio 90 i Jura współpracują z Grupą RMF wykorzystując jej know how przy tworzeniu programu. Mają najwyższy udział w rynku słuchalności wśród stacji lokalnych w Okręgu Rybnickim i Częstochowie (Millward Brown, 02-04.2013).

Udział w rynku słuchalności wśród osób z tzw. grupy komercyjnej (16-49 lat) wiodącego pakietu RMF 3D po dodaniu nowych stacji wzrośnie o 2,4% osiągając 36,1%, a zasięg dzienny będzie notował poziom 41,7%. (Millward Brown, 02-04.2013).

W związku ze zwiększeniem zasięgu i potencjału oferty w nowym kształcie, korekcie ulegną cenniki sieci RMF MAXXX (+7,0%) oraz pakietów RMF na MAXXXa (+1,4%) i RMF 3D (+2,3%). Średnia cena Rate Card RMF MAXXX wyniesie 1733 zł, RMF na MAXXXa 7779 zł, a RMF 3D 8356 zł, co przy korzystnych wynikach słuchalności, atrakcyjnej strukturze słuchaczy oraz poszerzeniu zasięgu wspomnianych produktów gwarantuje dostarczenie Klientom konkurencyjnych kosztów dotarcia. CPP pakietu RMF 3D w targecie 16-49 dla pasma 6-20 wynosi 1523 zł, wobec 1529 zł przed wprowadzeniem modyfikacji.

Cenniki RMF FM oraz RMF Classic nie ulegną zmianie, co oznacza efektywne obniżenie kosztów dotarcia dzięki wzrostowi słuchalności obu stacji w ostatnim kwartale odpowiednio o 14,3% i 8,6% (Millward Brown, 02-04.2013 vs 11.2012-01.2013, audytorium średniego kwadransa).

Cenniki dostępne są na stronie internetowej www.gruparmf.pl w sekcji oferta reklamowa.

drukuj
Przejdź do listy informacji prasowych »