RMF FM zyskuje wśród zamożnych, na kierowniczych stanowiskach10/09/2013
Jak wynika z sierpniowej fali badań Instytutu Millward Brown Radio RMF FM umacnia się na pozycji lidera wśród osób zamożnych, pracujących na stanowiskach kierowniczych.Według najnowszej fali badania Radio Track każdego dnia RMF FM dociera już do 38,6% odbiorców w tej atrakcyjnej dla reklamodawców grupie docelowej. W efekcie dynamicznych wzrostów zasięgu dziennego, dystans pomiędzy RMF FM a innymi stacjami ogólnopolskimi wyraźnie wzrósł.
|
Osoby kierujące pracą innych o wysokich dochodach zasięg dzienny |
|||
|---|---|---|---|
| 04-06.2013 | 05-07.2013 | 06-08.2013 | |
| RMF FM | 35,1% | 35,8% | 38,6% |
| Radio Zet | 24,7% | 25,5% | 25,0% |
| PR3 | 21,7% | 22,6% | 20,5% |
| PR1 | 9,0% | 8,3% | 8,4% |
| Źródło: Radio Track, Millward Brown; 04-06.2013, 05-07.2013, 06.08.2013; TG: osoby kierujące pracą innych osób o miesięcznym łącznym dochodzie gospodarstwa domowego powyżej 5000 złotych; wskaźnik słuchalności: zasięg dzienny; próba odpowiednio: 1781, 1800, 1836. | |||
Radio RMF FM jest niekwestionowanych liderem rankingu ogólnopolskich stacji radiowych w komercyjnej grupie słuchaczy radia, którą stanowią osoby w wieku 16-49 lat. Jak wynika z najnowszej fali badań Instytutu Millward Brown stacji każdego dnia słucha 35,3% osób w tej grupie odbiorców. Udział w czasie słuchania RMF FM wśród osób w wieku 16-49 lat wynosi obecnie 28,4%, co oznacza że wynik Radia RMF FM w tej grupie docelowej jest wyższy niż łączny udział w czasie słuchania 3 kolejnych stacji ogólnopolskich!

drukuj