
Radio RMF MAXX Piła pozwala na dotarcie z komunikatem reklamowym do szerokiego grona potencjalnych klientów z Pojezierza Wałeckiego i Krajeńskiego. W zasięgu nadajnika pilskiej stacji lokalnej Grupy RMF znajduje się prawie 200 tys. osób. Reklama w radiu RMF MAXX Piła jest tania i skuteczna, o czym zaświadczyć mogą nasi Klienci: regionalni przedsiębiorcy, lokalni biznesmeni, właściciele drobnych punktów usługowych, czy spółki miejskie.
POTENCJAŁ MIASTA. W Pile mieszka 75 tys. osób, z czego blisko 2/3 jest w wieku produkcyjnym. To ogromna rzesza Twoich potencjalnych klientów: wystarczy poinformować ich o produkcie czy usłudze, a lokalne radio to jeden z najlepszych kanałów komunikacji z lokalną społecznością.
OFERTA REKLAMOWA. Profesjonalni doradcy handlowi w naszym pilskim biurze pomogą w doborze najskuteczniejszych działań oraz w sposób profesjonalny zaplanują całą kampanię. Proponujemy m.in. kampanie spotowe, sponsoringi i lokowanie produktu. Po zakończeniu akcji przedstawiamy szczegółowy raport wraz z wynikami słuchalności.
ZASIĘG TECHNICZNY. W zasięgu technicznym radia RMF MAXX Piła mieszka prawie 200 tys. osób z Piły oraz mniejszych miast regionu: Wałcza, Złotowa czy Czarnkowa.
SŁUCHALNOŚĆ. Radio RMF MAXX Piła jest jedną z najważniejszych rozgłośni lokalnych w mieście. Każdego tygodnia stację włącza 181 tysięcy osób. Przeciętnie każdy z naszych słuchaczy spędza ze stacją 2,5 godziny dziennie.
SIEĆ RMF MAXX. RMF MAXX to sieć rozgłośni lokalnych, nadających nowoczesną muzykę, serwujących najlepszą rozrywkę i prezentujących lokalne informacje. Realizacja kampanii reklamowych na antenie RMF MAXX pozwala na skuteczne dotarcie do dynamicznej i dysponującej istotną siłą nabywczą grupy docelowej.
RMF MAXX PIŁA rozpoczęło nadawanie na częstotliwości 104,1 FM w styczniu 2009 roku kontynuując tradycję lokalnej rozgłośni emitującej program na tej fali od 1995 roku. Obecnie jest jedną z ponad 20 stacji należących do sieci RMF MAXX.
Dane wykorzystane w tekście: Źródło: GUS (www.stat.gov.pl, Bank Danych Lokalnych); dane za 2013 | Radio Track, Kantar Polska, 05.2020-04.2021, zasięg tygodniowy, znajomość wspomagana, średni czas słuchania | Zdjęcia: Axe/wikipedia.org, licencja Creative Commons; Bartek Wawraszko/wikipedia.org, licencja Creative Commons