Grupa RMF

Warszawa - lokalna reklama radiowa

Reklama w warszawskich rozgłośniach lokalnych Grupy RMF to możliwość dotarcia do unikalnej grupy słuchaczy: 1,7 mln mieszkańców stolicy i kilkuset tysięcy z okolicznych miast. Reklama w RMF MAXX Warszawa i RMF Classic Warszawa jest tania i skuteczna, a rozgłośnie, dzięki swoim unikalnym profilom, doskonale się uzupełniają i zapewniają dotarcie do każdej grupy docelowej.

Warszawskie stacje Grupy RMF pozwalają na najlepsze wykorzystanie potencjału miasta.

  • DWIE, UZUPEŁNIAJĄCE SIĘ STACJE

    RMF MAXX to dynamiczna, nowoczesna stacja grająca największe hity, RMF Classic zapewnia najpiękniejszą muzykę filmową i pogramy life-stylowe.
  • PROFESJONALNA OBSŁUGA

    oferujemy pełen wachlarz działań, m.in. kampanie spotowe, niestandardowe akcje antenowe i wydarzenia specjalne łączące radio i inne środki reklamowe.
SKONTAKTUJ SIĘ
 

 

Skuteczna reklama radiowa w stolicy

POTENCJAŁ MIASTA. Warszawa to miasto ludzi dynamicznych, dobrze zarabiających, gotowych nawet na większe wydatki. Co roku stolicę odwiedza aż 2,5 mln turystów, uczy się tu ponad ćwierć miliona studentów. To wszystko idealni konsumenci Twojego produktu lub usługi. Najefektywniejsze dotarcie do tych grup zapewniają lokalne rozgłośnie radiowe.

OFERTA REKLAMOWA. Grupa RMF oferuje akcje promocyjne w RMF MAXX Warszawa, RMF Classic Warszawa albo w obu tych rozgłośniach równocześnie, co zapewnia dotarcie do szerokich targetów. W obu stacjach możliwe są działania zarówno standardowe (kampanie spotowe, sponsoringi) jak i szyte specjalnie na miarę, indywidualnie dla każdego klienta (lokowanie produktu, konkursy).

ZASIĘG TECHNICZNY. W zasięgu radia RMF MAXX Warszawa mieszka 2,7 mln osób, a RMF Classic Warszawa dociera technicznie do 2,1 mln osób. To mieszkańcy Warszawy oraz wielu mniejszych miast regionu: Pruszkowa, Piastowa, Legionowa, Wołomina czy Otwocka.

SŁUCHALNOŚĆ. RMF MAXX Warszawa gromadzi każdego tygodnia ponad 728 tys. słuchaczy, a markę zna aż 2,4 mln osób. RMF Classic Warszawa może się poszczycić zasięgiem tygodniowym na poziomie ponad 437 tysięcy, a znajomość wspomagana to ponad 1,6 mln osób.

SIEĆ RMF MAXX. RMF MAXX to sieć rozgłośni lokalnych, nadających nowoczesną muzykę, serwujących najlepszą rozrywkę i prezentujących lokalne informacje. RMF MAXX Warszawa zaczęło nadawanie w sierpniu 2007 roku stając się jedną z najważniejszych stacji adresowanych do młodych osób w stolicy i regionie.

RMF CLASSIC WARSZAWA to część projektu RMF Classic - stacji nadającej w 21 największych miastach Polski. Na antenie stołecznej rozgłośni, oprócz najlepszej muzyki filmowej i autorskich magazynów tematycznych, znajdują się też pozycje dedykowane wyłącznie Warszawie: lokalne serwisy kulturalne i cotygodniowy magazyn "Pałac kultury" poświęcony wydarzeniom kulturalnym regionu emitowany w każde czwartkowe popołudnie.

KONTAKT Z LOKALNYM BIUREM

Biuro Reklamy Warszawa

ul. Fabryczna 5a, 00-446 Warszawa        |        tel. 222 031 031
 
REKLAMA LOKALNA:
Agnieszka Śliwińska-Oracz        |        szef makroregionu sprzedaży lokalnej        |        tel. 600 002 506        |        agnieszka.sliwinska-oracz@rmf.pl
Maria Bednarczyk        |        doradca Klienta RMF MAXX i RMF Classic        |        tel. 600 002 550        |        maria.bednarczyk@rmf.pl
Jan Turczyński        |        doradca Klienta RMF MAXX i RMF Classic        |        tel. 600 002 555        |        jan.turczynski@rmf.pl
Joanna Bochenek        |        doradca Klienta RMF MAXX i RMF Classic        |        tel. 600 002 554        |        joanna.bochenek@rmf.pl
Justyna Sztuka        |        doradca Klienta RMF MAXX i RMF Classic        |        tel. 600 002 429        |        justyna.sztuka@rmf.pl
 
REKLAMA OGÓLNOPOLSKA:
Urszula Tworek        |        doradca Klienta Grupy RMF        |        tel. 600 002 507        |        urszula.tworek@rmf.pl
Renata Mizińska        |        doradca Klienta Grupy RMF        |        tel. 600 002 571        |        renata.mizinska@rmf.pl
Marcin Kuchczyński        |        doradca Klienta Grupy RMF        |        tel. 600 002 544        |        marcin.kuchczynski@rmf.pl

Dane wykorzystane w tekście:     Źródło: GUS (www.stat.gov.pl, Bank Danych Lokalnych); dane za 2013     |     Radio Track, Kantar Polska, 05.2020-04.2021, zasięg tygodniowy, znajomość wspomagana, średni czas słuchania     |     Zdjęcia: fotolia.com

drukuj