Informacja prasowa
www.gruparmf.pl/dla-prasy/informacje-prasowe
Grupa RMF
Przejdź do listy informacji prasowych »

Nowe cenniki reklamowe Grupy RMF na jesień 2015
24/07/2015

W cenniku jesiennym średnia cena RC spotu w RMF FM wzrośnie o 2,9% i będzie wynosić 8 374 zł. Cennik sieci RMF MAXXX zostanie podniesiony o 2,6%, a RMF Classic - o 2,9%.

„Wysoką atrakcyjność radia jako medium reklamowego potwierdzają rosnące budżety reklamowe. Wielu marketerów aktywnie wspiera dzisiaj swoją komunikację wykorzystując kanał radiowy i inwestując w radio znaczącą część swoich budżetów. Jesień to tradycyjnie okres wzmożonej aktywności reklamodawców. RMF FM oraz obie nasze sieci: RMF MAXXX i RMF Classic zwiększają liczbę słuchaczy. Nowe ramówki jesienne, nad którymi trwają zaawansowane prace, pozwolą nam umocnić pozycję lidera. Ostatnio niemal wszystkie ważniejsze podmioty radiowe podniosły znaczące ceny reklam w swoich stacjach. Te wszystkie czynniki skłoniły nas do zmodyfikowania naszych cenników na okres jesienny” - komentuje Tomasz Ramza, Dyrektor Generalny Działu Sprzedaży Grupy RMF.

Dzienna liczba słuchaczy RMF FM, RMF MAXXX i RMF Classic w 2. kwartale 2015 roku wzrosła zarówno w grupie ogólnej 15-75 lat jak i komercyjnej 16-49 lat. Zasięg dzienny RMF FM w fali 04-06.2015 wynosił 28,7% i wzrósł o 3,8% w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego. Bardzo dynamicznie na przestrzeni roku zyskiwał RMF Classic, które zwiększył liczbę słuchaczy o 17% i notuje obecnie 564 tys. słuchaczy dziennie.
W cenniku jesiennym średnia cena RC najchętniej słuchanej stacji w Polsce wzrośnie o 2,9% i będzie wynosić 8 374 zł (w wakacje 8 140 zł). Cennik sieci RMF MAXXX zostanie podniesiony o 2,6%, a RMF Classic - o 2,9%,

W związku z korektami cen w poszczególnych stacjach, zmianie ulegną również cenniki pakietów RMF 3D (+2,9% w porównaniu z aktualnym cennikiem), RMF na MAXXXa (+2,8%) oraz RMF z Klasą (+2,9%). Średni koszt CPP wiodącego pakietu RMF 3D w targecie 16-49 lat, dla pasma 6-20 wynosi 1 917 zł.

Stacje Grupy RMF FM zapewniają wysoką skuteczność w docieraniu do szerokich grup docelowych, przy atrakcyjnym poziomie kosztowym oraz wysokich wynikach słuchalności.
Nowe cenniki będą obowiązywać od 31.08.2015 do 3.01.2016 roku. Dostępne są na stronie internetowej www.gruparmf.pl w sekcji oferta reklamowa.

drukuj
Przejdź do listy informacji prasowych »