Informacja prasowa
www.gruparmf.pl/dla-prasy/informacje-prasowe
Grupa RMF
Przejdź do listy informacji prasowych »

RMF FM umacnia się na pozycji lidera słuchalności w Polsce
12/10/2015

W komercyjnej grupie słuchaczy radia, RMF FM ma lepszy wynik niż 3 kolejne stacje ogólnopolskie łącznie.

Udział w czasie słuchania RMF FM dynamicznie wzrasta, dzięki czemu stacja umacnia się na pozycji lidera w rankingu słuchalności. Jak wynika z najnowszej fali badań Instytutu Millward Brown udział w czasie słuchania RMF FM wynosi obecnie 24,9% i wyraźnie poprawił się w porównaniu do poprzednich fal badania. Jest to wynik wyższy od kolejnej stacji w rankingu o ponad 11 punktów.

Ewolucja udziału w czasie słuchania stacji ogólnopolskich
  05-07.2015 06-08.2015 07-09.2015
RMF FM 24,2% 24,7% 24,9%
Radio ZET 13,6% 13,7% 13,8%
PR1 9,8% 9,7% 9,6%
PR3 7,9% 7,7% 7,9%
Źródło: Radio Track Millward Brown; 05-07.2015, 06-08.2015, 07-09.2015; TG: ogół badanych; wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania; próba (odpowiednio): 20972, 20967, 20938.

Radio RMF FM zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera w komercyjnej grupie słuchaczy radia, którą stanowią osoby w wieku 16-49 lat. Udział stacji w czasie słuchania wynosi obecnie 27,6%. Przewaga nad konkurencją jest niepodważalna – udział w czasie słuchania RMF FM w komercyjnej grupie słuchaczy jest wyższy niż łączny wynik trzech kolejnych stacji ogólnopolskich w rankingu. Zasięg dzienny wśród osób w wieku 16-49 lat to 33,6% – oznacza to, że każdego dnia stacji słucha 1/3 słuchaczy w tej grupie wiekowej.

Ranking stacji ogólnopolskich w grupie wiekowej 16-49 lat
  udział w czasie słuchania zasięg dzienny
RMF FM 27,6% 33,6%
Radio Zet 14,2% 21,5%
PR3 7,6% 8,1%
PR1 4,1% 5,5%
Źródło: Radio Track Millward Brown; 07-09.2015; TG: osoby w wieku 16-49 lat; wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania, zasięg dzienny; próba: 12401

 

drukuj
Przejdź do listy informacji prasowych »