Dni Odry w Szczecinie (2011)

Wakeboard, skimboard, waterball, zumba i buggy. Co kryje się pod tymi obco brzmiącymi nazwami mogliśmy dowiedzieć się w lipcowy weekend 2011 roku w Szczecinie. To tam odbyła się kolejna edycji Dni Odry. Partnerem medialnym imprezy było radio RMF FM. Chociaż początkowo pogoda nie dopisywała, w rezultacie Wały Chrobrego odwiedziły tysiące szczecinian. Jak co roku w czasie Dni Odry przy nabrzeżu zacumowały żaglowce, oltimery oraz okręty Marynarki Wojennej.

Realizacja

W radiu RMF FM wyemitowano specjalne wydanie porannego programu Wstawaj, szkoda lata. Z Wałów Chrobrego program prowadził na żywo Sławomir Kowalewski, rodowity szczecinianin. Po zakończeniu porannego programu na antenie emitowane były materiały reporterskie z imprezy. Prowadzący opowiadał nie tylko o tym, co dzieje się na Wałach, o imprezie i jej poszczególnych atrakcjach, ale także o Szczecinie, jego pięknie i niezwykłym klimacie. A przede wszystkim zapraszał słuchaczy na Dni Odry 2011.
Nawiązania do imprezy pojawiały się również w animacjach nie dotyczących bezpośrednio Szczecina, a także w Prognozie Pogody. 

Dźwięki wyemitowane w ramach projektu specjalnego.

Zwiastuny audycji emitowane były przed weekendem, w którym organizowano imprezę.Spoty promujące program zawierały wskazanie sponsora - Urzędu Miasta Szczecina

Posłuchaj zapowiedzi akcji na antenie RMF FM:




Relacje i wejścia antenowe:

W trakcie całego programy wyemitowano aż 14 dźwięków w programie porannym oraz 3 relacje w programie Czas letni. Oprócz tego prawie każda zapowiedź kolejnej pozycji programu została wykorzystana, by pojawiła się nazwa miasta Szczecina.

Posłuchaj relacji i wejść antenowych Sławomira Kowalewskiego z Dni Odry w Szczecinie:

Dzień pierwszy


 

Dzień drugi


 

Strona internetowa programu

Na potrzeby wsparcia akcji została stworzona dedykowana strona internetowa akcji, w której znalazły sie między innymi: szczegółowy opis imprezy, galeria zdjęć, logo miasta oraz link do strony www imprezy Dni Odry 2011.

 

Korzyści miasta Szczecina

Dzięki realizacji akcji specjalnej w ogólnopolskiej stacji radiowej informacja o Szczecinie i imprezie Dni Odry 2011 dotarły do ponad 7,6 mln osób w wieku  25-49 lat.
Program RMF FM prowadzony z miejsca imprezy był skuteczną, niestandardową promocją wydarzenia.

W ramach emisji 2-dniowego programu z Dni Odry 2011 nazwa "Szczecin" pojawiła się rekordową ilość razy!!

 

Zobacz także oficjalną stronę internetową miasta Szczecin

 

D0 GÓRY