Informacje prasowe

Ogilvy & Mather laureatem pierwszej edycji konkursu adFM AWARDS

24/11/2017
Agencja Ogilvy & Mather wygrała nagrodę główną konkursu adFM AWARDS 2017 za trailer filmu „Do ostatniego drzewa”. Nagrodą w konkursie jest kampania o wartości 200 tys. zł netto (po rabatach) w stacjach Grupy RMF.

Projekt I Love Radio wyróżniony przez „Media & Marketing Polska”

27/10/2017
Akcja pięciu grup radiowych I Love Radio otrzymała wyróżnienie w raporcie „Nadawcy 2017” wydanym przez branżowy miesięcznik „Media & Marketing Polska”. Projekt nagrodzono m.in. za połączenie sił przez konkurentów w celu promowania radia jako skutecznego medium reklamowego.

RMF FM zdobyło tytuł Top Marki 2017 w kategorii Radio

27/10/2017
RMF FM po raz kolejny zajęło pierwsze miejsce w kategorii Radio w badaniu Top Marka, mierzącym popularność i wizerunek brandów w prasie i Internecie. Stacja zajęła też drugie miejsce w zestawieniu wszystkich Top Marek 10-lecia.

Spoty Specjal, Forda i Black Red White kolejnymi wyróżnionymi w adFM AWARDS

25/10/2017
Organizator konkursu adFM AWARDS przyznał trzecie i ostatnie już przed wielkim finałem wyróżnienia. Trafiły one do twórców spotów radiowych piwa Specjal, Forda Transita Couriera i Black Red White. Nadal jednak można zgłaszać propozycje do konkursu – do końca października za pośrednictwem strony www.adfm.pl, one również mają szansę znaleźć się w finale. Nagrodą jest kampania w RMF FM o rynkowej wartości 200 tys. zł netto (po rabatach).

RMF FM najbardziej opiniotwórczym medium w Polsce

25/10/2017
RMF FM było we wrześniu najczęściej cytowanym medium w Polsce - wynika z badania przeprowadzonego przez Instytut Monitorowania Mediów. Inne redakcje aż 665 razy powoływały się na informacje zdobyte przez dziennikarzy RMF FM.

RMF FM najlepiej ocenianym radiem w Polsce

19/10/2017
Radio RMF FM w najnowszym badaniu Centrum Badania Opinii Społecznej ma najwięcej pozytywnych i najmniej negatywnych ocen wśród wszystkich nadawców ogólnopolskich. Stacja pokonała w rankingu Radio Zet, Polskie Radio i Radio Maryja.

Kolejne wyróżnienia w konkursie adFM AWARDS: dla Ogilvy&Mather i Tworcy.com.pl

27/09/2017
Organizator konkursu adFM AWARDS 2017 przyznał kolejne dwa wyróżnienia. Trafią one do Ogilvy&Mather za radiowy trailer filmu „Do Ostatniego Drzewa” oraz do agencji Tworcy.com.pl za kampanię instrumentów finansowych dla Euler Hermes. Wyróżnione akcje wejdą do ścisłego finału konkursu, do którego można się zgłaszać do końca października za pośrednictwem strony www.adfm.pl. Nagrodą jest kampania w RMF FM o rynkowej wartości 200 tys. zł netto (po rabatach).

Zmiany w strukturze zarządzania anteną RMF Classic

12/09/2017
Od 11 września dotychczasowa Dyrektor Programowa – Magdalena Wojewoda-Mleczko obejmuje stanowisko Dyrektora Muzycznego stacji. Jej zastępca – Paweł Pawlik przejmuje obowiązki Dyrektora Programowego RMF Classic. Zmiany związane są z rozwojem stacji i rosnącą ilością zadań zarówno na płaszczyźnie programowej jak i muzycznej.

Nowa serwisantka w Faktach RMF FM

06/09/2017
Do zespoły "Faktów RMF FM" dołączyła Karolina Michalik. Już od poniedziałku czyta serwisy na antenie.

RMF FM uruchamia dwa serwisy tematyczne: Bajeczna Polska i Twoje zdrowie

06/09/2017
Radio RMF FM uruchamia dwa internetowe portale tematyczne: Bajeczna Polska, powstały w oparciu o cykl radiowy "Twoje Miasto w Faktach RMF FM" oraz Twoje Zdrowie, którego szefową została Ewa Kwaśny, dziennikarka RMF FM specjalizująca się w tematyce zdrowotnej.

Toyota, Škoda i Watchdog Polska pierwszymi wyróżnionymi w konkursie adFM AWARDS

05/09/2017
Znamy pierwsze zgłoszenia, które zostaną uwzględnione w finale konkursu reklamy radiowej adFM AWARDS organizowanym przez Grupę RMF przy współpracy z miesięcznikiem „Media & Marketing Polska”. Organizator postanowił zakwalifikować do ostatniego etapu konkursu trzy kreacje radiowe wykorzystane w komunikacji medialnej: Toyoty, Škody i Sieci Obywatelskiej Watchdog Polska.

Weekendowa rewolucja w jesiennej ramówce RMF FM

01/09/2017
W jesiennej ramówce RMF FM wprowadza odmienione pasma weekendowe. Na antenie Stacji pojawią się nowi prowadzący Paweł Jawor i Mateusz Opyrchał, a Maciej Dowbor zastąpi Huberta Urbańskiego podczas finałów Loterii RMF FM - Szczęśliwa 13-tka.

Audycja edukacyjna dla dzieci i program specjalny o Ennio Morricone jesienią w RMF Classic

31/08/2017
W jesiennej ramówce RMF Classic, oprócz stałych audycji autorskich, znajdą się m.in. magazyn edukacyjny dla rodziców i dzieci, program specjalny o Ennio Morricone oraz nowy konkurs o radiu.

Wystartowała wakacyjna ramówka RMF Classic

26/06/2017
Literackie bestsellery w interpretacji znakomitych polskich aktorów, spotkania z podróżnikami i miłośnikami przyrody, specjalne programy muzyczne - to tylko niektóre z pozycji wakacyjnej ramówki RMF Classic.

Siatkarski Rekord Guinessa z RMF FM

14/06/2017
24 sierpnia rozpoczyna się Eurovolley – Mistrzostwa Europy w siatkówce mężczyzn. Z tej okazji RMF FM organizuje w Krakowie akcję bicia rekordu Guinessa w jednoczesnym podbijaniu piłki do siatkówki.

KONTAKT DLA PRASY

Maciej Brzozowski       Dyrektor Public Relations

ul. Motorowa 1, 04-035 Warszawa        |        maciej.brzozowski@rmf.pl        |        tel. 22 517 02 57
D0 GÓRY