Oferta współpracy w stacjach Grupy RMF dla Miast i Regionów

Rola RADIA jako medium budującego wizerunek MARKI jest kluczowa.

Programy stacji radiowych Grupy RMF docierają codziennie do prawie 11 mln słuchaczy. 48,3% słucha nas w samochodzie, 40,4% wyjeżdża w ciągu roku na wakacje, zaś 29,2% spędza wakacje w kraju. Nasi słuchaczy są mobilni - 20,2% wyjeżdżało na weekend w ciągu ostatnich 3 miesięcy*.

Jesteśmy największym nadawcą radiowym w Polsce.

Doświadczenie, profesjonalizm i elastyczne, indywidualne podejście do każdego projektu, to najważniejsze elementy i cechy naszego działania. Pilnie wsłuchujemy się w potrzeby Klienta. Dlatego zapraszamy do współpracy, która pomoże w realizacji Waszych strategicznych działań promocyjnych.

Oprócz emisji spotów reklamowych istnieje szereg innych możliwości kreatywnego i efektywnego wykorzystania programu radiowego do komunikacji marketingowej marek miejsc.

 

Oferowane działania wykorzystują następujące możliwości:

  • Sponsoring - sponsorowanie przez właściciela marki miejsca stałych audycji radiowych i stałych pozycji antenowych (np. Prognozy pogody)
  • Product placement - marka miejsca może być jednym elementów scenariusza audycji, akcja audycji może odbywać się w danym miejscu lub ostatecznie marka miejsca może być głównym bohaterem audycji
  • Akcje Promocyjne - stacje RMF, szczególnie w okresie letnim, organizują szereg akcji promocyjnych (np. Muzyka Najlepsza pod Słońcem czy Kino Letnie), które mogą się odbywać w miastach, gdzie miasto zostaje partnerem organizacyjnym imprezy.
  • Akcje antenowe - to niezwykle skuteczna i efektywna forma pojawienia się marki miejsca w programie radiowym. Na potrzeby zleceniodawcy, zgodnie z jego strategią marketingową tworzymy specjalną ofertę działań na antenie, które obejmują

 

 

Przykłady specjalnych audycji radiowych w stacjach RMF dedykowanych na potrzeby promocji marek miejsc:

 

Swoją Drogą z RMF FM

Specjalne niedzielne  pasmo programowe prezentujące słuchaczom ciekawe pomysły na urlopowe lub weekendowe wyjazdy. Dziennikarz RMF FM odwiedza wybrane lokalizacje i w ciekawy, intrygujący i pomysłowy sposób zachęca do odwiedzin. Więcej na www.rmf.fm/swoja-droga/

Zobacz także opis audycji oraz przykłady animacji.

 

Weekend z RMF FM

Ważne i znaczące wydarzenie w Mieście i Regionie może stać się głównym motywem weekendowych relacji naszych dziennikarzy i prowadzących, dzięki czemu o wydarzeniu dowiedzą się miliony słuchaczy RMF FM, a Miasto i Region wzmocni swój wizerunek miejsca atrakcyjnego, dynamicznego i otwartego.

Zobacz przykłady specjalnych akcji weekendowych dla Miast i Regionów:

 

 

Miejscówka na MAXXXa

Weekendowa akcja specjalna reporterów RMF MAXXX z Miasta i Regionu, w której odwiedzamy atrakcyjne  miejsca dla młodych, aktywnych, pozytywnie nastawionych  i otwartych na świat ludzi. Dodatkowo na stronach internetowych stacji organizujemy konkurs fotograficzny.

 

 

„RMF Classic w…” - specjalne weekendowe wydanie programu

Okazja, by opowiedzieć o wyjątkowym klimacie Miasta i Regionu, przedstawić lokalnych artystów - aktorów, muzyków, malarzy, poetów, pasjonatów, którzy tworzą klimat miejsca. Dziennikarz RMF Classic odwiedzi instytucje kulturalne, zajrzy na sceny teatrów i filharmonii, zapozna się z ofertą imprez kulturalnych i artystycznych, aby każdy  z odwiedzających mógł wybrać coś dla siebie.

 

Bliskie spotkania - MIEJSCA

Bohaterem programu „Bliskie Spotkania” może być miasto, kino, opera, teatr … miejsca te znane, jak i te warte poznania…Opowiadamy ich historie, przybliżamy postaci z nimi związane, zdradzamy głęboko skrywane tajemnice… Każdy program to niezwykle ważne wydarzenie na antenie RMF Classic.  Więcej...

 

Pałac kultury RMF Classic

Warszawa da się lubić! W każdy czwartek wszystkie piętra Pałacu Kultury RMF Classic stoją otworem! Teatr, kino, galerie, filharmonia. Wydarzenia na salonach i pod chmurką :) W każdym programie pozycje cykliczne i mnóstwo informacji dla mieszkańców stolicy. Między 14:00 a 18:00 zaprasza Urszula Urzędowska. Więcej...

 

Własna muzyczna stacja radiowa (player stacji)

Proponujemy Państwu przygotowanie i uruchomienie specjalnej stacji radiowej, która swoim muzycznym klimatem nawiązywać będzie do wizerunku Miasta i Regionu. Całość technologii, dystrybucji oraz rozliczeń licencyjnych na rzecz Organizacji Zbiorowego Zarządzania będzie oparta na rozwiązaniach stosowanych w serwisie RMFon (www.rmfon.pl).Player stacji będzie mógł być umieszczony na stronach internetowych Miasta lub Regionu. 

 

Sponsorowanie wybranych już istniejących stacji radiowych RMFon.

Proponujemy państwu objęcie sponsoringu nad jedną lub pakietem wybranych już istniejących stacji radiowych, które swoim charakterem i klimatem mogą dobrze uzupełniać promocje Miasta lub Regionu lub organizowanych wydarzeń w mieście lub regionie (np. RMF Polskie Przeboje, RMF Polski Rock, RMF Szanty, RMF Przebój Lata, RMF PRL, RMF Chopin czy RMF Pacuda Country, etc.). Link do playera sponsorowanej stacji może być także umieszczony na stronach internetowych Miasta lub Regionu.

 

Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji na temat ofert stacji RMF koniecznie skontaktuj się z naszymi regionalnymi przedstawicielami.

 

Zapraszamy do współpracy!

 

Zobacz także specjalną ulotkę z prezentacją oferty Grupy RMF dla Miast i Regionów

 

* Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC, Badanie Radio Track; 01-12.2011; ogół badanych; wskaźnik słuchalności: zasięg dzienny, zasięg tygodniowy; próba: 84220;

Badanie TGI; 01-12.2011; Grupa celowa: słuchacze stacji Grupy RMF; struktura według zasięgu dziennego; próba:14939 .

 

D0 GÓRY