Oprócz emisji spotów reklamowych istnieje szereg innych możliwości kreatywnego i efektywnego wykorzystania programu radiowego do komunikacji marketingowej marek miejsc.
Oferowane działania wykorzystują następujące możliwości:
Przykłady specjalnych audycji radiowych w stacjach RMF dedykowanych na potrzeby promocji marek miejsc:
Specjalne niedzielne pasmo programowe prezentujące słuchaczom ciekawe pomysły na urlopowe lub weekendowe wyjazdy. Dziennikarz RMF FM odwiedza wybrane lokalizacje i w ciekawy, intrygujący i pomysłowy sposób zachęca do odwiedzin. Więcej na www.rmf.fm/swoja-droga/
Zobacz także opis audycji oraz przykłady animacji.
Ważne i znaczące wydarzenie w Mieście i Regionie może stać się głównym motywem weekendowych relacji naszych dziennikarzy i prowadzących, dzięki czemu o wydarzeniu dowiedzą się miliony słuchaczy RMF FM, a Miasto i Region wzmocni swój wizerunek miejsca atrakcyjnego, dynamicznego i otwartego.
Zobacz przykłady specjalnych akcji weekendowych dla Miast i Regionów:
Weekendowa akcja specjalna reporterów RMF MAXXX z Miasta i Regionu, w której odwiedzamy atrakcyjne miejsca dla młodych, aktywnych, pozytywnie nastawionych i otwartych na świat ludzi. Dodatkowo na stronach internetowych stacji organizujemy konkurs fotograficzny.
Okazja, by opowiedzieć o wyjątkowym klimacie Miasta i Regionu, przedstawić lokalnych artystów - aktorów, muzyków, malarzy, poetów, pasjonatów, którzy tworzą klimat miejsca. Dziennikarz RMF Classic odwiedzi instytucje kulturalne, zajrzy na sceny teatrów i filharmonii, zapozna się z ofertą imprez kulturalnych i artystycznych, aby każdy z odwiedzających mógł wybrać coś dla siebie.
Bohaterem programu „Bliskie Spotkania” może być miasto, kino, opera, teatr … miejsca te znane, jak i te warte poznania…Opowiadamy ich historie, przybliżamy postaci z nimi związane, zdradzamy głęboko skrywane tajemnice… Każdy program to niezwykle ważne wydarzenie na antenie RMF Classic. Więcej...
Warszawa da się lubić! W każdy czwartek wszystkie piętra Pałacu Kultury RMF Classic stoją otworem! Teatr, kino, galerie, filharmonia. Wydarzenia na salonach i pod chmurką :) W każdym programie pozycje cykliczne i mnóstwo informacji dla mieszkańców stolicy. Między 14:00 a 18:00 zaprasza Urszula Urzędowska. Więcej...
Proponujemy Państwu przygotowanie i uruchomienie specjalnej stacji radiowej, która swoim muzycznym klimatem nawiązywać będzie do wizerunku Miasta i Regionu. Całość technologii, dystrybucji oraz rozliczeń licencyjnych na rzecz Organizacji Zbiorowego Zarządzania będzie oparta na rozwiązaniach stosowanych w serwisie RMFon (www.rmfon.pl).Player stacji będzie mógł być umieszczony na stronach internetowych Miasta lub Regionu.
Proponujemy państwu objęcie sponsoringu nad jedną lub pakietem wybranych już istniejących stacji radiowych, które swoim charakterem i klimatem mogą dobrze uzupełniać promocje Miasta lub Regionu lub organizowanych wydarzeń w mieście lub regionie (np. RMF Polskie Przeboje, RMF Polski Rock, RMF Szanty, RMF Przebój Lata, RMF PRL, RMF Chopin czy RMF Pacuda Country, etc.). Link do playera sponsorowanej stacji może być także umieszczony na stronach internetowych Miasta lub Regionu.
Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji na temat ofert stacji RMF koniecznie skontaktuj się z naszymi regionalnymi przedstawicielami.
Zapraszamy do współpracy!
Zobacz także specjalną ulotkę z prezentacją oferty Grupy RMF dla Miast i Regionów
* Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC, Badanie Radio Track; 01-12.2011; ogół badanych; wskaźnik słuchalności: zasięg dzienny, zasięg tygodniowy; próba: 84220;
Badanie TGI; 01-12.2011; Grupa celowa: słuchacze stacji Grupy RMF; struktura według zasięgu dziennego; próba:14939 .