RMF Extra z Dąbrowy Górniczej ( 2010)

W ramach promocji imprezy organizowanej przez Miasto „I Dębowego Maratonu Rolkowo-Rowerowego” Urząd Miasta zdecydował się zostać sponsorem popularnej weekendowej audycji w RMF FM pn. RMF EXTRA.
Celem promocji było przede wszystkim pokazanie Dąbrowy Górniczej jako miasta „dla aktywnych”. Dąbrowa Górnicza jest zieloną bramą dla Śląska na otaczające ten zindustrializowany region tereny zielone.
Dąbrowa Górnicza jest miastem ludzi aktywnych – urokliwe krajobrazowo tereny rekreacyjne to atut ściągający w ciągu roku amatorów przeróżnych sportów poczynając od biegaczy przez nordic-walkerów, rowerzystów, rolkarzy, żeglarzy, a kończąc na windsurferach.
Miasto od wielu lat konsekwentnie realizuje strategię budowania wizerunku miejsca "dla aktywnych". W tym celu stworzono od podstaw nową markę - Dębowy Świat, pełnego urokliwych miejsc, pięknych jezior i kilometrów tras rowerowych i rolkowych.

Realizacja na antenie

Przez 4 dni poprzedzające emisję audycji wyemitowano kampanię promocyjną wydarzenia, w sumie 20 spotów.

Niedziela, 19 września 2010

Emisja programu miała miejsce w paśmie między godz. 10:00 a 15:00. Gościem audycji był Maciejem Kurzajewskim, znany i popularny dziennikarz sportowy. Rozmowa z gościem dotyczyła głównie aktywności sportowej. Program wypełniły także relacje na żywo z imprezy w „Dębowym świecie” oraz rozmowy z uczestnikami imprezy. W trakcie programu odbył się także konkurs dla słuchaczy i uczestników imprezy.

Przykłady animacji i relacji z miejsca imprezy:


 

Przykład rozmowy ze studia:


Przykład rozmowy gościem-Prezydentem Miasta:


 

Przykład rozmów z uczestnikami imprezy:


 

Efekty akcji

Duża ogólnopolska promocja turystycznego regionu Dąbrowy Górniczej - Dębowego Świata

Promocja ważnej dla Miasta imprezy

Wzmocnienie wizerunku Dobrowy Górniczej jako Miasta dla Aktywnych

Bardzo dobra ocena akcji przez Władze Miasta.

D0 GÓRY