Aktualności

Grupa RMF doradza marce "Małopolska"

Przedstawiciel Grupy RMF został zaproszony przez Marszałka Województwa Małopolskiego do opiniowania projektów realizowanych w ramach programów: Dziedzictwo i Przemysł Czasu Wolnego oraz Marketing Terytorialny. To dwa kluczowe programy, które będą realizowały strategię województwa z zakresie rozwoju turystyki oraz ochrony dóbr kultury i dziedzictwa. Pierwsze seminarium poświęcone tej tematyce odbyło się 9 listopada 2012 roku w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego w Krakowie.

Nowa trasa w Kopalni Soli "Wieliczka"

Niezwykła, innowacyjna, multisensoryczna. Trasa Górnicza w wielickiej kopalni to jedyna w swym rodzaju podróż w czasie i przestrzeni. Przenosi uczestników podziemnej wyprawy do minionych stuleci (aż po wiek XIV), ukazuje techniki wydobycia i pracę górnika w różnych epokach historycznych. Przestrzeń Trasy pozwala turyście spotkać się z naturą, efektami jej wielowiekowej działalności w postaci geologicznych zjawisk oraz górniczym zawodem. Trasa została oficjalnie otwarta 7 września 2012 roku.

RMF FM wyrusza w Polskę - Lato 2012

Jak co roku w okresie lata, radio RMF FM wyrusza w podróż po Polsce proponując swoim słuchaczom odwiedzenie najciekawszych miejsc. W letniej ramówce stacji znalazło się kilka pozycji antenowych, dzięki którym dziennikarze i reporterzy największej polskiej rozgłośni będą mogli odkrywać ciekawe i tajemnicze miejsca. W Faktach RMF FM przez całe wakacje układana będzie Kulinarna Lista Przebojów.

Kampania "Łódzki Szlak Konny" w RMF FM

Łódzkie ma wreszcie długo oczekiwaną, wyjątkową atrakcję turystyczną - najdłuższą trasę konną w Europie. Trasa wyposażona jest w nowoczesne urządzenia do nawigacji i monitorowania turystów, a także system informacji turystycznej z tzw. audioguide'ami. Na trasie szlaku przebiegającej przez 7 parków krajobrazowych znajduje się 1760 tablic informacyjnych, 200 ośrodków jeździeckich i 1000 atrakcji turystycznych.

Fan City Tour - EURO 2012 i promocja Polski

Tuż przed Mistrzostwami Europy w Piłce Nożnej, 10 maja 2012 roku w Warszawie odbyła się konferencja prasowa poświęcona prezentacji FAN CITY TOUR - ogólnopolskiej trasy Mobilnych Stref Kibica zorganizowanej przez firmę Prowokator na zlecenie oficjalnych sponsorów EURO 2012. Partnerem medialnym trasy jest RMF FM.

Vademecum Wiedzy Lidera Samorządowego

Jak przygotować kampanię i z jakich narzędzia skorzystać, aby dotrzeć, zainteresować i pozyskać turystów, aby zechcieli przyjechać do miasta, gminy, czy pojedynczej atrakcji turystycznej? To pytanie często zadają sobie pracownicy biur promocji i samorządowi liderzy. Kilkunastu współautorów tej publikacji, specjalistów z poszczególnych obszarów marketingu, w przystępny sposób tłumaczy samorządowcom odpowiedzialnym za promocję turystyczną Jednostek Samorządu Terytorialnego jak wykorzystywać poszczególne narzędzia, aby komunikat marketingowy trafił do potencjalnego turysty i zachęcił go do odwiedzenia danej miejscowości. Jeden z artykułów poświęcony jest efektywnemu wykorzystaniu RADIA do budowania wizerunku marki miejsca. Grupa RMF została partnerem 2-giej części "Marketingowego Vademecum Wiedzy Lidera Samorządowego”"

RMF FM i Fan City Tour w 100 polskich miastach!

RMF FM objęło patronat nad projektem FAN CITY TOUR, w ramach którego, podczas Euro 2012, w 100 polskich miastach powstaną Mobilne Strefy Kibica. Producentem projektu jest agencja PROWOKATOR na zlecenie Oficjalnych Sponsorów UEFA EURO 2012.

Urząd Przyjazny Mediom i Społeczeństwu

15 lutego 2012 roku rozpoczął się plebiscyt „Urząd Przyjazny Mediom i Społeczeństwu” organizowany przez Warszawską Grupę Doradców PR w ramach projektu „Akademia Urzędnika Samorządowego”. Celem twórców projektu jest zmobilizowanie mazowieckich urzędników do sprawnej komunikacji z przedstawicielami mediów oraz podkreślenie znaczenia dziennikarstwa obywatelskiego w przekazywaniu informacji opinii publicznej. Plebiscyt ma też na celu docenienie pracy dziennikarzy lokalnych, regionalnych i obywatelskich. To dziennikarze są jurorami w plebiscycie i tym samym mają okazję do oceny rocznej współpracy z rzecznikami prasowymi, a także władzami lokalnymi. Plebiscytowi patronuje RMF MAXXX.

Przewodnik po marketingu miejsc

"Chciałbym żyć w innym, lepszym mieście..." - tak rozpoczyna swoją książkę Robert Stępowski, niezależny ekspert i konsultant marketingu miejsc, założyciel i redaktor naczelny serwisu MarketingMiejsca.com.pl. Autor książki w sposób bardzo subiektywny pisze o całej branży marketingu terytorialnego, zwraca uwagę na samorządowe absurdy, pokazuje zarówno przykłady świetnych promocji miast, jak też kompletnych niewypałów, mało kreatywnych przedsięwzięć marketingowych miast, które mimo dużych budżetów - najczęściej pochodzących z europejskich dotacji - w niewielkim stopniu efektywnie je wypromowały. Partnerem wydania tej pozycji jest GRUPA RMF.
D0 GÓRY