FABRYKA DOBRYCH MATERACY – zbudować świadomość marki i podnieść sprzedaż
Firma FDM – Fabryka Dobrych Materacy, od prawie dekady nieprzerwanie rozwija się jako producent materacy, podbijając rynek Polski oraz rynki europejskie. Będąc świadomym jakości swojego produktu i jego konkurencyjności firma FDM postanowiła postawić na dalszy rozwój.
Pojawiła się potrzeba, by obudzić świadomość klientów o marce FDM, więc naturalnie następnym krokiem było zaplanowanie kampanii reklamowych, które ten cel urzeczywistnią. Świetnym rozwiązaniem okazała się kampania internetowa na stronach Grupy RMF oraz w portalach zewnętrznych, w zakupie których pomógł dział RMF Digital.
W trakcie kampanii FDM wykorzystał bardzo wiele różnorodnych formatów reklamowych:
- screening na stronach RMF24.pl, RMFon.pl i rmfmaxxx.pl;
Efekty: 79 949 odsłon, kliki: 4 170, CTR: 5,22%, - interstitial – 50 048 odsłon, kliki: 607, CTR: 1,21%,
- premiumboard – 50 116 odsłon, kliki: 282, CTR: 0,56%
Dział RMF Digital zakupił też w imieniu klienta w modelu programatycznym powierzchnię kampanii reklamowych w serwisach zewnętrznych – na zleconych 565 000 odsłon zrealizowaliśmy 565 001 odsłon, zasięg kampanii: 313 374, kliki: 4 574, CTR: 0,81%.