RMF Digital przeprowadziło dotychczas wiele niestandardowych akcji i kampanii dla największych Klientów. Są wśród nich m.in. Orlen, Media Expert czy Kler. Przeczytaj, jakie zaoferowaliśmy rozwiązania i jakie przyniosły efekty.

FABRYKA DOBRYCH MATERACY – zbudować świadomość marki i podnieść sprzedaż
Firma FDM – Fabryka Dobrych Materacy, od prawie dekady nieprzerwanie rozwija się jako producent materacy, podbijając rynek Polski oraz rynki europejskie. Będąc świadomym jakości swojego produktu i jego konkurencyjności firma FDM postanowiła postawić na dalszy rozwój.
Czytaj więcej »
VIGANTOLETTEN MAX – różnorodne działania online jako wsparcie kampanii radiowej
Działania na stronach www Grupy RMF są idealnym uzupełnieniem akcji niestandardowych w rozgłośniach radiowych RMF FM, RMF MAXXX i RMF Classic. Z bardzo szerokiej oferty dostępnych form skorzystała marka Vigantoletten MAX, która w portalach i serwisach internetowych była obecna aż przez 6 tygodni trwania akcji specjalnych.
Czytaj więcej »
Książka "Tajne życie. Kobieta w służbie CIA" - lokowanie produktu w podcaście
Podcasty produkowane specjalnie na potrzeby internetu dają bardzo szerokie możliwości reklamowe. Jednym z głównych jest lokowanie produktu, który pojawi się w sposób naturalny w treści redakcyjnej. W ten sposób na platformie RMFon.pl, w podcaście „Ameryka i ja”, promowana była książka Amaryllis Fox „Tajne życie. Kobieta w służbie CIA”.
Czytaj więcej »