RMF Digital przeprowadziło dotychczas wiele niestandardowych akcji i kampanii dla największych Klientów. Są wśród nich m.in. Orlen, Media Expert czy Kler. Przeczytaj, jakie zaoferowaliśmy rozwiązania i jakie przyniosły efekty.

Książka "Tajne życie. Kobieta w służbie CIA" - lokowanie produktu w podcaście
Podcasty produkowane specjalnie na potrzeby internetu dają bardzo szerokie możliwości reklamowe. Jednym z głównych jest lokowanie produktu, który pojawi się w sposób naturalny w treści redakcyjnej. W ten sposób na platformie RMFon.pl, w podcaście "Ameryka i ja", promowana była książka Amaryllis Fox "Tajne życie. Kobieta w służbie CIA".
Czytaj więcej »
DECATHLON ZGORZELEC: mały budżet – duża i skuteczna kampania lokalna online
Grupa RMF przygotowała dla Decathlon Zgorzelec kampanię online obejmującą zarówno formaty display’owe jak i audio. Dzięki precyzyjnemu targetowaniu, reklamodawca był w stanie dotrzeć do swoich potencjalnych, lokalnych klientów i szeroko wypromować zimową wyprzedaż. Skorzystał też z efektu aureoli, dzięki emisji pre-rolli i mid-rolli w ogólnopolskim radiu RMF …
Czytaj więcej »
Geotargetowana kampania formatu audio online na platformie muzycznej RMFON
Promocja sklepiku Nestle przy ulicy Domaniewskiej 32 w Warszawie, który jest jedynym firmowym sklepem marki na mapie Warszawy. Poinformowanie o ofercie i promocjach świątecznych przed Bożym Narodzeniem. Kampania zawężona do Warszawy ze względu na lokalizację punktu.
Czytaj więcej »
FILMBOX: Promocja pakietu płatnego oraz premiery filmu przy użyciu content marketingu i podcastu audio
Kino Polska TV zdecydowało się na kampanię digitalową w kanałach oferowanych przez Grupę RMF, by promować premierę filmu „Bohemian Rhapsody” w kanale telewizyjnym FilmBox Premium HD i na platformie FilmBox+. Wykorzystano content marketing i podcasty wsparte promocją redakcyjną oraz formatami display i audio.
Czytaj więcej »
FABRYKA DOBRYCH MATERACY – zbudować świadomość marki i podnieść sprzedaż
Firma FDM – Fabryka Dobrych Materacy, od prawie dekady nieprzerwanie rozwija się jako producent materacy, podbijając rynek Polski oraz rynki europejskie. Będąc świadomym jakości swojego produktu i jego konkurencyjności firma FDM postanowiła postawić na dalszy rozwój.
Czytaj więcej »
ING Bank Śląski - dla przedsiębiorców
ING Bank Śląski SA w swojej lutowej kampanii przetestował nowe narzędzie jakim jest programmatic audio. Kampania na platformie RMFon.pl osiągnęła satysfakcjonujące dla klienta efekty – ponad 90% spotów zostało wysłuchanych od początku do końca.
Czytaj więcej »
Wakacje.pl – przedłużamy wakacje
Portal Wakacje.pl postanowił w 2021 roku promować wyjazdy wakacyjne nie tylko w tradycyjnym okresie letnim, ale też po sezonie. Dlatego w połowie września rozpoczął miesięczną kampanię reklamową na stronach rmf.fm, wykorzystując partnerstwo Tematu Tygodnia. Wyniki były o blisko 40% wyższe od zakładanych.
Czytaj więcej »
VIGANTOLETTEN MAX – różnorodne działania online jako wsparcie kampanii radiowej
Działania na stronach www Grupy RMF są idealnym uzupełnieniem akcji niestandardowych w rozgłośniach radiowych RMF FM, RMF MAXXX i RMF Classic. Z bardzo szerokiej oferty dostępnych form skorzystała marka Vigantoletten MAX, która w portalach i serwisach internetowych była obecna aż przez 6 tygodni trwania akcji specjalnych.
Czytaj więcej »