Wakacje.pl – przedłużamy wakacje

Portal Wakacje.pl postanowił w 2021 roku promować wyjazdy wakacyjne nie tylko w tradycyjnym okresie letnim, ale też po sezonie. Dlatego w połowie września rozpoczął miesięczną kampanię reklamową na stronach rmf.fm, wykorzystując partnerstwo Tematu Tygodnia. Wyniki były o blisko 40% wyższe od zakładanych.

Tradycyjnym okresem wzmożonej aktywności promocyjnej i marketingowej biur podróży, pośredników i porównywarek ofert jest okres wiosenny i letni, kiedy to Polacy planują wakacje i wybierają się na urlopy. Platforma sprzedaży wycieczek Wakacje.pl, w której można porównywać i kupować wyjazdy przy wsparciu doświadczonych doradców, postanowiła przedłużyć sezon i namówić do zagranicznych podróży również jesienią i zimą oraz do rozpoczęcia planowania w tym okresie przyszłorocznych urlopów.

RMF Digital zaproponowało portalowi promocję oferty w oparciu o partnerstwo Tematu Tygodnia. Przez miesiąc na stronie rmf.fm pojawiło się sześć artykułów natywnych na różne tematy, m.in.: najlepsze destynacje na przedłużenie wakacji, pomysły na urlop jesienią, Dzień Nauczyciela na Wyspach Kanaryjskich, Sylwester pod palmami, plany na wakacje 2022.

Na stronie rm.fm powstała specjalna sekcja pod hasłem „#Przedłużamy Wakacje”, w której wyłączność reklamową miały Wakacje.pl – zarówno na stronie głównej sekcji, jak i na poszczególnych podstronach z artykułami pojawiały się wyłącznie reklamy klienta.

Oprócz tego reklama serwisu Wakacje.pl oraz odnośniki, zarówno do sekcji, jak i do strony klienta, były emitowane przez cały czas trwania akcji na stronie głównej rmf.fm.

EFEKTY KAMPANII:

Celem kampanii było osiągnięcie 20 tys. unikalnych użytkowników. Został on przekroczony o blisko 40% – akcja zakończyła się na wyniku 27,6 tys. UU oraz 30,2 tys. PV.