Audio online jest obecnie na etapie bardzo dynamicznego wzrostu. Obserwujemy wzrost zainteresowania treściami audio ze strony użytkowników, jak i reklamodawców. Coraz więcej Marketerów jest zainteresowana tym kanałem dotarcia do swoich Klientów. Obok rewolucji audio nie można przejść obojętnie. Nasi eksperci pokażą ten rynek z naszej lokalnej jak i globalnej perspektywy.
Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ, co oznacza, że uczestnicząc w nim posiadacze certyfikatów otrzymują punkty recertyfikacyjne. DIMAQ to międzynarodowy program weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych. Więcej informacji TUTAJ.
Program
12:00 Landscape audio. Aktualny obraz rynku audio online. Prezentacja podmiotów tworzących ren rynek
Adam Pachla, Head of Digital, Grupa RMF
12:10 Reklama audio online, w jaki sposób angażowani są użytkownicy w świecie audio
Marcin Pyra, Programmatic Manager, Grupa RMF
12:20 Bauer's perspective on the audio market
Charlie Brookes, CRO Digital Audio, Bauer Media Group
12:40 Reklama audio w praktyce - przykłady kampanii
Izabella Mazur-Cieślar, Senior Digital Account Executive, Grupa RMF
12:50 Wyzwania rynkowe
Adam Pachla, Head of Digital, Grupa RMF
Prelegenci
Adam Pachla

Adam Pachla

Head of Digital, Grupa RMF

W Grupie RMF odpowiedzialny za rozwój oferty internetowej. Ekspert w zakresie reklamy audio online. więcej Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w branży reklamy internetowej. Pracował między innymi w agencji 140 Media (oficjalny przedstawiciel Twittera w Polsce), biurach reklamy Polsat Media, Polska Press. Absolwent Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie Warszawskim

Izabella Mazur-Cieślar

Izabella Mazur-Cieślar

Senior Digital Account Executive, Grupa RMF

W Grupie RMF odpowiedzialna za obsługę agencji w zakresie reklamy digitalowej. więcej Posiada 10-letnie doświadczenie w branży reklamy online. Pracowała, m.in w biurach reklamy Polsat Media i Gazeta.pl. Absolwentka Wydziału Geografii i Studiów Regionalnych oraz Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.

Charlie Brookes

Charlie Brookes

CRO Digital Audio, UK

Charlie is responsible for driving the digital audio revenues across Bauer’s websites and IP listening estate. więcej He has worked in a number of digital roles across publishing and audio media where he’s always looking to innovate and create new commercial opportunities that deepen engagement and performance. Charlie is also one of the two Directors of Octave, a JV between Bauer and News UK, formed in 2020 to utilise both organisations extensive first party data by enhancing the creative and targeting opportunities of IP audio.

Marcin Pyra

Marcin Pyra

Programmatic Manager, Grupa RMF

W branży reklamy internetowej od ponad 7 lat. Ekspert ds. realizacji kampanii audio i programmatic audio. więcej W Grupie RMF odpowiedzialny za rozwój produktów reklamowych audio i display. Pracował między innymi w Grupie GG network, Goldbach Audience, Agora, gdzie odpowiadał za techniczne aspekty realizacji reklam, oraz Httpool Polska gdzie był wsparciem technicznym reklamodawców Twittera i Linkedina w Polsce. Absolwent informatyki ze specjalizacją optymalizacji procesów biznesowych w Wyższej Szkole Ekonomiczno-Informatycznej w Warszawie.