Podcasty, czyli audycje dostępne w sieci, cieszą się w Polsce coraz większą popularnością. I to zarówno te, które wcześniej nadawane są na antenie radiowej (tzw. catch-up), jak i przygotowywane specjalnie do internetu i tam mające swoje premiery. W tym także produkowane we współpracy lub na zlecenie marketerów, czyli podcasty reklamowe. Nasi eksperci pokażą ten rynek z naszej lokalnej jak i globalnej perspektywy.
Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ, co oznacza, że uczestnicząc w nim posiadacze certyfikatów otrzymują punkty recertyfikacyjne. DIMAQ to międzynarodowy program weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych. Więcej informacji TUTAJ.
Program
12:00 Obraz rynku podcastów, profile słuchaczy oraz najdynamiczniej rozwijające się kategorie tematyczne.
Wiktoria Bobrowicz, Digital Account Executive, Grupa RMF,
Adam Pachla, Head of Digital, Grupa RMF
12:20 Establishing Podcasts as an Advertising Medium in Ireland.
Rob Timony, Head of audioXi, Bauer Media Audio Ireland
12:30 Growing Podplay in the Nordics - Podcast trends and growth.
Mattias Björkman, Head of Podcast Business, Bauer Media Audio
12:40 Gdy klient zamienia się w słuch – jak skutecznie zarekomendować wejście marki w podcasty?
Marta Górecka, Senior Strategy & Innovations Manager, Starcom
12:50 Z perspektywy twórcy - jak powstają podcasty redakcyjne i komercyjne?
Izabella Mazur-Cieślar, Senior Digital Account Executive, Grupa RMF,
Mateusz Opyrchał , Dziennikarz i prezenter, RMF FM
Prelegenci
Mattias Björkman

Mattias Björkman

Head of Podcast Business, Bauer Media Audio

Business strategist with special knowledge in podcast development and monetization. więcej Head of Podcast Business, Bauer Media Audio, charman of Swedish IAB Audio Task Force, and Swedish podcast measurement initiative Poddindex.

Rob Timony

Rob Timony

Head of audioXi, Bauer Media Audio Ireland

A digital native with a love for all thing’s tech and creative, Rob currently chairs the Audio Council of the IAB in Ireland. więcej Rob joined Bauer Media Audio Ireland (formerly Communicorp Media) in 2017 and sits on the Senior Management team.

Marta Górecka

Marta Górecka

Senior Strategy & Innovations Manager, Starcom

13 lat doświadczenia w branży i w agencji mediowej, w pracy dla klientów takich jak Unilever, Coca-Cola, Kruszwica i TVN. więcej W Starcomie odpowiada za innowacje, poszukiwanie inspiracji z różnych obszarów, a także za niestandardowe projekty z obszaru audio@demand

Mateusz Opyrchał

Mateusz Opyrchał

Dziennikarz i prezenter, RMF FM

Przeprowadził niezliczoną ilość wywiadów, wiele z nich z największymi gwiazdami muzyki, m.in. Edem Sheeranem, Lennym Kravitzem, czy Philem Collinsem. więcej Na co dzień jest gospodarzem popołudniowego programu Lepsza Połowa Dnia i Poplisty w RMF FM. Można go też usłyszeć w RMF Classic Plus, gdzie opowiada o piosenkach ze świata filmu. Zakochany we wszystkim, co związane z muzyką. Twórca podcastu „Ostatnie dni legendy”, w którym odkrywa niewyjaśnione okoliczności śmierci gwiazd. Po godzinach rozwija swoje największe hobby – grę na perkusji.

Adam Pachla

Adam Pachla

Head of Digital, Grupa RMF

W Grupie RMF odpowiedzialny za rozwój oferty internetowej. Ekspert w zakresie reklamy audio online. więcej Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w branży reklamy internetowej. Pracował między innymi w agencji 140 Media (oficjalny przedstawiciel Twittera w Polsce), biurach reklamy Polsat Media, Polska Press. Absolwent Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie Warszawskim

Izabella Mazur-Cieślar

Izabella Mazur-Cieślar

Senior Digital Account Executive, Grupa RMF

W Grupie RMF (w zespole RMF Digital) odpowiedzialna za obsługę domów mediowych w zakresie reklamy digitalowej – w tym, m.in. planowanie i realizację podcastów reklamowych. więcej Posiada 11-letnie doświadczenie w branży reklamy internetowej. Wcześniej pracowała w biurze reklamy Polsat Media, agencji 140Media (byłego Partnera reklamowego Twittera w Polsce) oraz w biurze reklamy Gazeta.pl. Absolwentka Wydziału Geografii i Studiów Regionalnych oraz Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.

Wiktoria Bobrowicz

Wiktoria Bobrowicz

Digital Account Executive, Grupa RMF

W Grupie RMF zajmuje się kompleksową obsługą agencji i domów mediowych w zakresie realizacji kampanii digitalowych przede wszystkim w obszarze podcastów i rozwiązań content marketingowych. więcej Ekspert w obszarze reklamy audio online. Aktywnie uczestniczy w działaniach grupy roboczej IAB „Content Marketing & Reklama Natywna”.