Informacje prasowe

RMF FM - najczęściej słuchane radio w samochodzie

09/12/2010
Codziennie blisko 4,6 mln słuchaczy jadących samochodem wybiera radio RMF FM – wynika z badań Instytutu MillwardBrown SMG/KRC.

RMF MAXXX rozpoczyna nadawanie w Białymstoku

03/12/2010
1 grudnia 2010 roku radio RMF MAXXX rozpoczęło nadawanie w Białymstoku na częstotliwości 97,5 FM.

Zimowy cennik Grupy RMF - pakiety jeszcze bardziej atrakcyjne

22/11/2010
Zgodnie z oficjalnymi zasadami sprzedaży, na 6 tygodni przed wprowadzeniem, Grupa RMF ogłasza cenniki swoich produktów na okres zimowy od 03.01.2010 do 27.02.2011.

RMF FM jedną z najsilniejszych marek w Polsce

26/10/2010
RMF FM znalazło się na 12. miejscu listy TOP 50, czyli najsilniejszych marek w Polsce, opracowanej przez BAV Consulting (grupa Young & Rubicam).

Wykształceni wybierają RMF FM

09/09/2010
Radio RMF FM jest zdecydowanie najczęściej wybieraną stacją przez osoby dobrze sytuowane i na stanowiskach – wynika z badań słuchalności Instytutu MillwardBrown SMG/KRC.

Cenniki na jesień - atrakcyjna oferta pakietowa

12/07/2010
Zgodnie z oficjalnymi zasadami sprzedaży, na 6 tygodni przed wprowadzeniem, Grupa RMF ogłasza cenniki swoich produktów na okres jesienno-zimowy od 30.08.2010 do 02.01.2011.

RMF Classic nadaje w Poznaniu

25/06/2010
Od 25 czerwca mieszkańcy Poznania mogą słuchać radia RMF Classic na częstotliwości 103,9 Mhz.

Warsztaty radiowe Grupy RMF w tym roku z nowymi nagrodami

09/06/2010
Tegoroczna, 9. edycja Warsztatów Radiowych Grupy RMF FM, odbędzie się w dniach 16-18 czerwca w Zakopanem. Tematem przewodnim warsztatów są pakiety Grupy RMF, RMF 3D, RMF z Klasą oraz RMF na Maxxx’a.

Grupa RMF na czele rynku reklamy radiowej w Polsce

27/05/2010
Reklamodawcy doceniają atrakcyjną ofertę handlową naszej Grupy. W kwietniu 2010, wartość reklam w RMF FM wzrosła o 39%, w RMF MAXXX o 59% a w RMF Classic o ponad 60% w stosunku do kwietnia 2009.

Nowe cenniki Grupy RMF

17/05/2010
Grupa RMF stawia na pakiety. Zgodnie z oficjalnymi zasadami sprzedaży, na 6 tygodni przed wprowadzeniem, Grupa RMF ogłosiła cenniki swoich produktów na okres wakacyjny od 28.06 do 29.08.

Grupa RMF wydłuża czas bez reklam

13/04/2010
Grupa RMF – po konsultacji z klientami – podjęła decyzję o wstrzymaniu emisji reklam na antenie RMF FM i RMF Classic do niedzieli 18. kwietnia włącznie.

RMF MAXXX znacznie zwiększa słuchalność

13/04/2010
Radio RMF MAXXX w pierwszym kwartale 2010 roku zanotowało udział w rynku na poziomie 3,1%, czyli o 29% więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Jak wynika z badań słuchalności Instytutu MillwardBrown SMG/KRC, zasięg tygodniowy Radia RMF MAXXX wynosi 7,2 mln słuchaczy, co jest najlepszym wynikiem w historii rozgłośni.

Grupa RMF wstrzymała emisję spotów reklamowych

10/04/2010
W związku z katastrofą samolotu prezydenckiego w Smoleńsku Grupa RMF wstrzymała dzisiaj rano emisję spotów reklamowych we wszystkich stacjach Grupy. Spoty nie będą emitowane do odwołania.

RMF Classic ma już 2,4 miliona słuchaczy

15/02/2010
Radia RMF Classic w ciągu przeciętnego tygodnia słucha 22,6% słuchaczy, którzy mogą określić swoją sytuację zawodową jako: kadra zarządzająca, wolne zawody lub właściciele firm.

2009 rokiem RMF FM!

11/01/2010
Rok 2009 należał zdecydowanie do Radia RMF FM – wynika z badań słuchalności Instytutu MillwardBrown SMG/KRC. Niekwestionowany lider słuchalności zwiększył udział w rynku do 25,5%.

KONTAKT DLA PRASY

Maciej Brzozowski       Dyrektor Public Relations

ul. Motorowa 1, 04-035 Warszawa        |        maciej.brzozowski@rmf.pl        |        tel. 22 517 02 57
D0 GÓRY