Realizacje

JuraPark w Bałtowie (2012)

Pierwszy w Polsce park, którego główną atrakcją są rekonstrukcje dinozaurów naturalnej wielkości, zarówno tych świętokrzyskich, jak i ich kuzynów z całego świata. Otwarty 7 sierpnia 2004 roku Bałtowski Park Jurajski stał się on wizytówką Regionu Świętokrzyskiego przyciągającą rzesze turystów z całej Polski. Idealne miejsce na rodzinny wypoczynek, pełne atrakcji, zabawy i edukacji. Niemalże równo w ósme urodziny JuraParku w Bałtowie w RMF FM wyemitowano specjalną urodzinową audycję, w której udało się przekazać wiele ciekawych rozmów i informacji na temat atrakcji najpopularniejszej świętokrzyskiej atrakcji turystycznej.

Karpacka Troja (2012)

Karpacka Troja - jedna z największych atrakcji turystycznych Podkarpacia - otworzyła swoje wrota dla słuchaczy RMF FM. Skansen Archeologiczny Karpacka Troja położony jest w Trzcinicy, w południowo-wschodniej części Polski, w województwie podkarpackim, kilka kilometrów na północny-zachód od Jasła, nad doliną rzeki Ropy. Radio zabrało swoich słuchaczy w podróż do odległej przeszłości - 4 tys. lat p.n.e. Jak wyglądało życie mieszkańców tej osady? Jak doszło do jej zagłady? Weekend tajemnic i odkrywania przeszłości.

Giżycko górą! ( 2011)

Stolica Krainy Wielkich Jezior Mazurskich położona jest między jeziorami Niegocin i Kisajno. Dla turystów oferuje aktywny wypoczynek nie tylko latem - żeglarstwo, jazda konna, wędkarstwo, kitesurfing, bojery, narty biegowe to tylko nie które z atrakcji czekających na wszystkich odwiedzających to miasto. 30-tysięczne Giżycko kusi również pięknymi, strzeżonymi plażami, czystym powietrzem, a także unikatowym na światową skalę krajobrazem oraz ciekawą architekturą. Te i inne atrakcje Giżycka były bohaterami weekendu radiowego w RMF MAXXX.

Dni Odry w Szczecinie (2011)

Wakeboard, skimboard, waterball, zumba i buggy. Co kryje się pod tymi obco brzmiącymi nazwami mogliśmy dowiedzieć się w lipcowy weekend 2011 roku w Szczecinie. To tam odbyła się kolejna edycji Dni Odry. Partnerem medialnym imprezy było radio RMF FM. Chociaż początkowo pogoda nie dopisywała, w rezultacie Wały Chrobrego odwiedziły tysiące szczecinian. Jak co roku w czasie Dni Odry przy nabrzeżu zacumowały żaglowce, oltimery oraz okręty Marynarki Wojennej.

Piknik Militarny w Dąbrowie Górniczej (2011)

Radio RMF FM zostało wybrane jako ogólnopolski partner medialny wspierający tradycyjną już imprezę Dąbrowy Górniczej - Piknik Militarny. Dąbrowa Górnicza na jeden dzień zmieniła się w prawdziwy poligon wojskowy. Podczas pikniku militarnego spotkać można było uzbrojonych żołnierzy amerykańskich, armii NRD oraz Wehrmachtu. Najliczniejszą grupę stanowiła jednak Armia Czerwona ze swoim sztandarowym czołgiem T 34. Podczas pikniku można było zobaczyć wiele pojazdów z czasów II wojny światowej.

Kulturalna Encyklopedia Poznania (2011)

Miasto warte POZNANIA… Miasto Poznań i RMF Classic podjęły współpracę w celu przeprowadzenia długoterminowej i szerokiej akcji promocyjnej pt. Kulturalna Encyklopedia Poznania. Celem akcji było przedstawienie walorów kulturalnych Poznania, zainteresowanie słuchaczy RMF Classic ofertą kulturalną regionu oraz budowanie świadomości marki Poznań jako organizatora najlepszych imprez kulturalnych.

Europa na Widelcu we Wrocławiu (2011)

Już po raz drugi Wrocław zdecydował się wesprzeć ogólnopolską promocję festiwalu Europa na widelcu na antenie RMF FM. Podobnie jak w 2010 roku, celem głównym akcji było budowanie wizerunku Wrocławia jako miasta atrakcyjnego i otwartego oraz zapewnienie frekwencji tej ważnej dla miasta imprezy. Tak jak rok wcześniej, akcja na antenie obejmowała zapowiedzi i relacje prosto z imprezy, gdzie znalazły się między innymi degustacje, rozmowy z gośćmi festiwalu i uczestnikami imprezy, a także ciekawe informacje o Wrocławiu i o jego znanych i mało znanych atrakcjach.

RMF Extra z Dąbrowy Górniczej ( 2010)

W ramach promocji imprezy organizowanej przez Miasto „I Dębowego Maratonu Rolkowo-Rowerowego” Urząd Miasta zdecydował się zostać sponsorem popularnej weekendowej audycji w RMF FM pn. RMF EXTRA. Celem promocji było przede wszystkim pokazanie Dąbrowy Górniczej jako miasta „dla aktywnych”. Dąbrowa Górnicza jest zieloną bramą dla Śląska na otaczające ten zindustrializowany region tereny zielone. Dąbrowa Górnicza jest miastem ludzi aktywnych – urokliwe krajobrazowo tereny rekreacyjne to atut ściągający w ciągu roku amatorów przeróżnych sportów poczynając od biegaczy przez nordic-walkerów, rowerzystów, rolkarzy, żeglarzy, a kończąc na windsurferach. Miasto od wielu lat konsekwentnie realizuje strategię budowania wizerunku miejsca "dla aktywnych". W tym celu stworzono od podstaw nową markę - Dębowy Świat, pełnego urokliwych miejsc, pięknych jezior i kilometrów tras rowerowych i rolkowych.

Magiczne lato w Sandomierzu ( 2010)

W ramach kampanii promocyjnej miasta Sandomierza „Tu wszystko Ci służy” miasto zostało sponsorem dwóch edycji specjalnych audycji w RMF Classic pod wspólnym tytułem "Magiczne lato w Sandomierzu W ramach sponsoringu odbyła się intensywna 2-tygodniowa kampania promocyjna wydarzenia (26 spotów), animacje na żywo ze studia oraz przygotowane wcześniej relacje dziennikarki RMF Classic Urszuli Urzędowskiej (14-15 oraz 21-22 sierpnia 2010 roku). Dodatkowo na antenie oraz na stronach internetowych stacji zorganizowano konkursy. Na potrzeby akcji powstała dedykowana strona internetowa.

Swoją Drogą do Sandomierza (2010)

Celem głównym promocji była poprawa wizerunku Sandomierza jako miejsca, które pomimo dramatycznej powodzi jaka nawiedziła miasto w maju 2010r., nie straciło nic ze swojej atrakcyjności i nadal można je odwiedzać. Jako najbardziej skuteczną formę promocji wybrano sponsoring specjalnej wakacyjnej audycji Swoją Drogą, w której dziennikarze stacji podróżują i odwiedzają ciekawe miejsca w Polsce.

Europa na Widelcu we Wrocławiu (2010)

Radio RMF FM było partnerem promocyjnym jednego z najważniejszych dla Wrocławia wydarzeń w roku. Celem promocji było wzmocnienie wizerunku Miasta jak Miejsca Spotkań, atrakcyjnego, otwartego, dynamicznego, które warto odwiedzić. Na imprezie pojawili się goście i wystawcy z całego świata. Dodatkowo akcja specjalna w RMF FM miała na celu zwiększenie frekwencji na samej imprezie poprzez zaproszenie turystów z całego kraju. Impreza odbywała się w dniach 4-5 czerwca 2010 roku.
D0 GÓRY