POTENCJAŁ MIASTA. W samym Gorzowie mieszka ponad 100 tysięcy osób, z czego 2/3 to osoby w wieku produkcyjnym z przeciętnym wynagrodzeniem ponad 3 tys. zł posiadających 60 tys. samochodów. Mieszkańcy miasta i okolic to Twoi potencjalni Klienci! Wystarczy, że poinformujesz ich skutecznie o swoim produkcie lub usłudze.
OFERTA REKLAMOWA. Lokalne radio to jeden z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do lokalnej społeczności, turystów i studentów. RMF MAXX zagwarantuje, że o Twojej ofercie usłyszą mieszkańcy regionu. Doradcy handlowi Grupy RMF pomogą w doborze najefektywniejszej formy promocji radiowej, a po skończonej kampanii przedstawią szczegółowy raport wraz z wynikami słuchalności.
ZASIĘG TECHNICZNY. Lubuskie RMF MAXX nadaje na dwóch częstotliwościach w dwóch stolicach województwa: na 101,7 FM w Zielonej Górze i na nowej, uruchomionej w maju 2015 roku częstotliwości 94,9 FM w Gorzowie. Stacja słyszalna jest nie tylko w tych dwóch miejscowościach, ale też w całym regionie, m.in. w Bogdańcu, Deszcznie, Kłodawie, Sulechowie, Nowej Soli czy Czerwińsku. Aby do nich dotrzeć, wystarczy skontaktować się z lokalnym biurem reklamy Grupy RMF, by otrzymać ofertę i dodatkowe informacje.
SŁUCHALNOŚĆ. Każdego tygodnia RMF MAXX Lubuskie, nadające dotychczas w Gorzowie i Zielonej Górze, gromadzi przed odbiornikami 271 tys. słuchaczy. Każdy z nich spędza z rozgłośnią średnio 2 godz. i 5 minut dziennie. Te wyniki sprawiają, że stacja jest w czołówce lokalnych rozgłośni radiowych w regionie. W samym Gorzowie i okolicach każdego tygodnia RMF MAXX Lubuskie włącza 103 tys. osób, a z marką zaznajomionych jest 280 tys. osób.
SIEĆ RMF MAXX. RMF MAXX to sieć rozgłośni lokalnych, nadających nowoczesną muzykę, serwujących najlepszą rozrywkę i prezentujących lokalne informacje. Realizacja kampanii reklamowych na antenie RMF MAXXX pozwala na skuteczne dotarcie do dynamicznej i dysponującej istotną siłą nabywczą grupy docelowej.
RMF MAXX w GORZOWIE WIELKOPOLSKIM rozpoczął nadawanie w maju 2015 roku dzięki wygranej przez stację konkursu koncesyjnego na częstotliwość 94,9 FM. Codziennie nadaje lokalne serwisy informacyjne, doniesienia kulturalne, informacje z dróg oraz dużo rozrywki: konkursy, zabawy, listy przebojów. Dzięki lokalnym reporterom rozgłośnia żyje rytmem miasta i zawsze na bieżąco informuje swoich słuchaczy o najważniejszych wydarzeniach.
Dane wykorzystane w tekście: Źródło: GUS (www.stat.gov.pl, Bank Danych Lokalnych); dane za 2013 | Radio Track, Kantar Polska, 05.2020-04.2021, zasięg tygodniowy, znajomość wspomagana, średni czas słuchania | Zdjęcia: fotolia.com