Informacje prasowe

Kampania zrealizowana przez Grupę RMF wyróżniona w globalnym case booku Ad Managera Google’a

24/11/2022
Zrealizowana przez Grupę RMF i RMF Digital kampania digital audio została oficjalnym case study Google’a – jest to pierwszy przykład kampanii dotyczącej programmatic audio z Europy Środkowo-Wschodniej wyróżniony i doceniony w ten sposób.

RMF FM organizuje po raz 6. koncert karaoke z okazji Święta Niepodległości

09/11/2022
W tegorocznej edycji imprezy RMF FM z okazji Święta Niepodległości wystąpią Elektryczne Gitary, Oskar Cyms, Blanka, Mateusz Ziółko i Feel. Koncert rozpocznie się 11 listopada w samo południe na krakowskim Rynku Głównym.

Barrakuz projektuje dla RMF Classic+

08/11/2022
Multidyscyplinarna projektantka wizualna oraz kreatywna Beata Śliwińska, posługująca się pseudonimem artystycznym Barrakuz, zaprojektowała grafikę specjalnie dla subskrybentek i subskrybentów RMF Classic+. Limitowana seria 100 kolekcjonerskich plakatów w środę 9 listopada, trafi do Plusomatu.

Grupa RMF wprowadza nową ofertę handlową – RMF 4D łączącą stacje radiowe i internetowe

07/11/2022
Grupa RMF rozpoczęła sprzedaż nowej oferty handlowej – RMF 4D. W jej ramach reklamodawcy, którzy uzupełnią kampanię radiową o kampanię digitalową na platformie RMF ON, otrzymają dodatkowy rabat na część internetową.

„Straszna muzyka w RMF Classic+” – specjalne audycje na Halloween

28/10/2022
Z okazji Halloween platforma radiowa RMF Classic+ przygotowała dwie specjalne audycje, które będzie można usłyszeć w RMF Classic+ Muzyka Filmowa i RMF Classic+ Piosenki Filmowe. Malwina Zaborowska i Konrad Bogusz zaprezentują muzykę z hoirrorów, thrillerów oraz filmów i seriali science fiction. Start w najbliższy poniedziałek o godzinie 13.00 na platformie i w aplikacji.

1 listopada w RMF FM przez cały dzień ballady wszech czasów

28/10/2022
1 listopada to słuchacze ułożą playlistę RMF FM – od rana do wieczora wybrzmi aż 200 przebojów w ramach plebiscytu „TOP ballady wszech czasów”. Tego dnia stacja gościć też będzie Dawida Kwiatkowskiego, Roksanę Węgiel, Mateusza Ziółko i Oskara Cymsa.

RMF FM najbardziej opiniotwórczym medium września

13/10/2022
We wrześniu RMF FM było najczęściej cytowanym medium w Polsce. Rozgłośnia pokonała popularne portale internetowe, telewizyjne kanały informacyjne i dzienniki opiniotwórcze. To czwarte zwycięstwo RMF FM w tym roku w rankingu mediów; każdego miesiąca stacja wygrywała w kategorii rozgłośni radiowych.

„Rzut na mapę” – nowy format wideo w portalu RMF24.pl

13/10/2022
Portal informacyjny RMF24.pl ruszył z emisją cotygodniowego magazynu „Rzut na mapę” pokazującego najnowsze wydarzenia na froncie wojny rosyjsko-ukraińskiej. Odcinki publikowane są w formie wideo w piątki.

RMF Classic+ wprowadza Stacje+, czyli internetowe kanały gatunkowe oraz z muzyką z filmowych sag

06/10/2022
Platforma radiowa RMF Classic+ udostępniła subskrybentom i subskrybentkom Stacje+, czyli siedem tematycznych kanałów internetowych. Poświęcone są one soundtrackom z najbardziej znanych cykli filmowych, takich jak „Władca Pierścieni”, „Harry Potter” czy „Piraci z Karaibów”, są też stacje z muzyką kojącą oraz z wyborem utworów Fryderyka Chopina.

RMF Digital przygotował jubileuszowe wideo podcasty dla marki Tchibo

06/10/2022
W 2022 roku Tchibo obchodzi jubileusz 30. lat obecności w Polsce. Z tej okazji prowadzi kampanię „Tchibo. Od 30 lat zaskakujemy tym, co dobre!”. Jej elementem są wideo podcasty, dostępne od 3 października, wyprodukowane przez Grupę RMF w ramach oferty RMF Digital.

RMF MAXX i Radio RMF24 nagrodzone przez „Media Marketing Polska”

05/10/2022
Dwie stacje należące do Grupy RMF – RMF MAXX i Radio RMF24, otrzymały nagrody w tegorocznym raporcie „Nadawcy” przygotowywanym przez branżowy magazyn „Media Marketing Polska”.

RMF MAXX świętuje 18. urodziny koncertem Smolastego i wprowadzeniem nowego logo

27/09/2022
Z okazji swoich 18. urodzin radio RMF MAXX zmienia logo oraz modyfikuje zapis nazwy, która teraz jest pisana przez dwie litery X. W Krakowie odbędzie się jubileuszowy koncert Smolastego, na który bilety można wygrać w konkursie antenowym.

RMF Classic+ i kina Helios z długofalową współpracą

13/09/2022
Platforma radiowa RMF Classic+ nawiązała długofalową współpracę z siecią kin Helios. W jej ramach odbędą się pokazy specjalne filmów, w których istotna rolę odegrała ścieżka dźwiękowa.

Wideo Podcasty w ofercie Grupy RMF

12/09/2022
Grupa RMF w ramach oferty RMF Digital udostępniła klientom produkt Wideo Podcasty, w ramach którego gwarantuje pełną produkcję, montaż i dystrybucję materiałów wideo wg założeń reklamodawcy.

Nowa gra SMS-owa na 18. urodziny RMF MAXXX

02/09/2022
Od poniedziałku 5 września RMF MAXXX zaczyna obchody swoich 18. urodzin m.in. nową grą SMS-ową „Nadziane torty”. Wśród nowości w jesiennej ramówce znajdzie się też pasmo „MAXXX Reels”.

KONTAKT DLA PRASY

Krzysztof Głowiński       Rzecznik Prasowy Grupy RMF

ul. Fabryczna 5a, 00-446 Warszawa        |        tel. 222 031 054        |        krzysztof.glowinski@rmf.pl
D0 GÓRY