Struktura organizacyjna Biura Sprzedaży Grupy RMF obejmuje pięć działów pośrednio i bezpośrednio współpracujących z Klientami oraz pełniących funkcje wspierające.
Działalność Działu Sprzedaży realizowana jest poprzez dwa wiodące modele: współpracę z agencjami reklamowymi oraz domami mediowymi i negocjacyjnymi działającymi na rzecz klientów zewnętrznych oraz pozyskiwaniem zamówień bezpośrednio od klientów, zarówno ogólnopolskich jak i lokalnych.
Zlecenia reklamowe realizowane są z wykorzystaniem sieci doradców handlowych działających w Warszawie oraz kilkunastu regionach kraju. Lokalne biura handlowe zlokalizowane są w miastach, w których funkcjonują rozgłośnie należące do Grupy.
Najważniejsze wydarzenia:
• powstanie RMF FM - pierwszej w Polsce komercyjnej stacji radiowej (1990)
• utworzenie spółki Broker FM Sp. z o.o. (1997)
• przekształcenie Broker FM w spółkę akcyjną (2001)
• Broker FM w elitarnym gronie Gazel Biznesu 2001 - najbardziej dynamicznie rozwijających się firm, według rankingu "Pulsu Biznesu" (2001)
• powstanie radia RMF Classic (2003)
• dopuszczenie akcji Broker FM S.A. do publicznego obrotu (2004)
• uruchomienie pierwszej rozgłośni RMF MAXX (2004)
• wejście w struktury Grupy Bauer - jednej z największych grup medialnych w Europie (2007)
• zmiana nazwy z Broker FM S.A. na Grupa RMF sp. z o.o. sp. komandytowa (2009).
Związany z Grupą RMF od 1995 roku, radca prawny - ukończył studia na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
Uznany specjalista w zakresie prawa medialnego. W strukturach Grupy nadzoruje i koordynuje rozwój sieci radiowych, promocję i sprzedaż produktów oraz odpowiada za kwestie regulacyjne, współpracując z organami administracji.
Jeden z twórców Radia RMF FM, związany z rozgłośnią od 1990 roku. Pełni też funkcję Dyrektora Programowego RMF FM.
Ukończył studia w Instytucie Nauk Politycznych i Dziennikarstwa przy Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Na antenie RMF FM był reporterem, dziennikarzem i prowadzącym główne pasma programowe. Jest odpowiedzialny za nadzór programowy nad stacjami RMF FM, RMF Classic, RMF MAXXX oraz za internetowe projekty Grupy RMF.
Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego, związana z RMF FM od 1994 r.
Od początku radiowej kariery związana z anteną RMF FM - najpierw jako dziennikarz agencji informacyjnej, wydawca programów publicystycznych i weekendowych, od 1997 r. Sekretarz Redakcji, a od 2000 r. Dyrektor Anteny. Obecnie nadzoruje od strony programowej stacje RMF MAXXX i RMF Classic.
Związany z rynkiem radiowym od 1989 roku, wieloletni współpracownik Grupy RMF odpowiedzialny za rozwój sieci radiowych.
Reprezentuje spółki nadawcze wobec regulatorów (KRRiT, ZAIKS, ZPAV, STOART, UKE, URTIP, itp.). Odpowiedzialny za rozwój projektów audiowizualnych realizowanych w oparciu o brandy RMF MAXXX i RMF Classic.
Od 2009 roku jest Dyrektorem Generalnym Działu Sprzedaży Grupy RMF. Wcześniej, w latach 2004-2009, pracował w domu mediowym MPG, gdzia zajmował m.in. stanowisko dyrektora mediów, był też członkiem zespołu zarządzającego agencją.
Przed przyjściem do MPG pracował m.in. w domach mediowych Starcom, Media Planning i Media Concept. Karierę zawodową rozpoczął w 1996 roku w poznańskim oddziale RMF FM, gdzie przez trzy lata zajmował się sprzedażą czasu antenowego.
Dariusz Woźniak jest związany z Grupą RMF od 1998 roku. Pracował m.in. na stanowisku Regional Senior Account Executive (zajmował się sprzedażą produktów Brokera i obsługą klientów w regionie północnej Polski), a od 2007 roku był Client Service Managerem.
W 2008 został zastępcą dyrektora handlowego, a następnie awansował na stanowisko dyrektora handlowego działu sprzedaży Grupy RMF.
Od 1997 związany z RMF FM, od 1999 roku na stałe w dziale marketingu, gdzie zajmował się początkowo badaniami marketingowymi, a obecnie całością zagadnień związanych z marketingiem. Wcześniej (do roku 1997) niezależny badacz, właściciel firmy badawczej Agencja Badań Marketingowych FOCUS, konsultant krakowskich instytutów badawczych.
Stworzył w strukturach Grupy RMF studio badań telefonicznych CATI. Zrealizował setki projektów badawczych zarówno ilościowych i jakościowych dla wszystkich spółek grupy. Od roku 2004 roku przedstawiciel Grupy RMF w Komitecie Badań Radiowych zrzeszającym największych komercyjnych nadawców radiowych.
oferta reklamowa w pakietach RMF 3D, RMF na MAXXa, RMF z Klasą i Power FM
reklama ogólnopolska w stacjach RMF FM, RMF MAXX i RMF Classic
reklama lokalna w stacjach RMF MAXX, Radio GRA i RMF Classic