Grupa RMF obniża ceny reklam na wakacje

16/05/2011

Zgodnie z oficjalnymi zasadami sprzedaży, na 6 tygodni przed wprowadzeniem, Grupa RMF ogłasza cenniki swoich produktów na okres wakacyjny od 27.06.2011 do 28.08.2011.

Cenniki dopasowano do specyfiki okresu wakacyjnego. Najchętniej słuchana stacja w Polsce - RMF FM - obniży letnie ceny średnio o 2,9%; w dni powszednie będzie to 3,0%. W niektórych pasmach korekta sięgnie nawet 9%.

W pakiecie RMF 3D obejmującym stacje RMF FM, sieć RMF MAXXX i RMF Classic ceny będą niższe średnio o 10% w stosunku do sumy cenników stacji składowych, dla RMF na MAXXXa jest to 8%, a dla RMF z Klasą 4%.
Wakacyjna oferta pakietów będzie również bardziej atrakcyjna w stosunku do cenników wiosennych, latem obowiązywać będą niższe ceny średnio o 2,2% dla RMF 3D, 2,3% w RMF na MAXXXa i 2,6% w RMF z Klasą.

Cenniki dwóch stacji wchodzących w skład Grupy RMF - RMF Classic i RMF MAXXX - ze względu na zwiększenie zasięgu technicznego , jak i zwiększoną słuchalność w okresie wakacyjnym w stosunku do lat ubiegłych, nie ulegają zmianie.
Cenniki dostępne są na stronie internetowej www.gruparmf.pl w sekcji oferta.

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA PRASY

Krzysztof Głowiński       Rzecznik Prasowy Grupy RMF

ul. Fabryczna 5a, 00-446 Warszawa        |        tel. 222 031 054        |        krzysztof.glowinski@rmf.pl
D0 GÓRY