RMF MAXXX cieszy się rosnącą popularnością wśród słuchaczy. Na przestrzeni trzech ostatnich fal udział w czasie słuchania poprawił się o 23,1%, natomiast w porównaniu do fali marzec-maj stacja zyskała aż 148 tys. słuchaczy.
| Ewolucja wyników RMF MAXXX | |||
|---|---|---|---|
| 03-05.2015 | 04-06.2015 | 05-07.2015 | |
| udział w czasie słychania | 2,7% | 3,1% | 3,4% |
| zasięg dzienny | 1 566 000 | 1 630 000 | 1 714 000 |
| Źródło: Radio Track Millward Brown; 03-05.2015, 04-06.2015, 05-07.2015 ; TG: ogół badanych; wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania; zasięg dzienny; próba: 21042, 21048, 20972. | |||
Grupę docelową RMF MAXXX stanowią osoby w wieku 18-34 lata – młode, dynamiczne, pracujące o ustabilizowanej sytuacji zawodowej i materialnej. RMF MAXXX jest znakomicie dopasowany do ich potrzeb, co daje stacji ugruntowaną pozycję vice-lidera w tej atrakcyjnej grupie docelowej. Według najnowszej fali badań instytutu Millward Brown udział w czasie słuchania RMF MAXXX wśród osób w wieku 18-34 lata wynosi 7,3%.
| Udział w czasie słuchania (target: 18-34 lata) | |
|---|---|
| Radio Eska | 14,5% |
| RMF MAXXX | 7,3% |
| Radio Vox FM | 5,7% |
| Złote Przeboje | 1,8% |
| Radio Wawa | 1,7% |
| Antyradio | 1,6% |
| Radio Plus | 1,1% |
| Rock Radio | 1,0% |
| Radio Tok FM | 0,9% |
| RMF Classic | 0,9% |
| Radio Zet Gold | 0,7% |
| Radio Muzo.fm | 0,4% |
| Radio Zet Chilli | 0,3% |
| Radio Pogoda | 0,1% |
| Źródło: Radio Track Millward Brown; 05-07.2015; TG: wiek: 18-34 lata; wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania; próba: 6723. | |
Radio RMF MAXXX to 23 stacje lokalne, nadające muzykę w popularnym formacie CHR, atrakcyjne programy muzyczno-rozrywkowe oraz lokalne serwisy informacyjne. Treści antenowe uzupełniają popularny wśród słuchaczy profil społecznościowy na Facebooku oraz strona internetowa rmfmaxxx.pl. Stacji można także słuchać poprzez internetową platformę radio online – RMFon.pl, przy pomocy aplikacji mobilnych oraz platformy satelitarne Cyfra+, Polsat Cyfrowy oraz HotBird 3.