RMF Classic wyprzedza konkurencję!

13/08/2013

Jak wynika z najnowszej fali badań Instytutu Millward Brown RMF Classic jest liderem w grupie stacji radiowych, które kierują swój program do wykształconego, bardzo wymagającego słuchacza.

RMF Classic każdego dnia dociera do 472 tys. słuchaczy, co daje mu pozycję lidera w rankingu słuchalności w grupie stacji skierowanych do tego rodzaju grup odbiorców.

  zasięg dzienny (ogół badanych)
RMF Classic 472 000
Tok FM 456 000
PR2 263 000
Chilli Zet 207 000
Radio PiN 60 000

Źródło: Radio Track Millward Brown; 05.2013-07.2013; TG: ogół badanych; wskaźnik słuchalności: zasięg dzienny; próba: 21045.

Słuchacze RMF Classic to bardzo atrakcyjna grupa docelowa. Dzięki dobrze dopasowanemu programowi stacja dociera do prestiżowych grup słuchaczy. To osoby wykształcone, nierzadko osiągające wysokie dochody, należące do prestiżowych kategorii zawodowych, mieszkające w największych miastach i aglomeracjach miejskich Polski. Udział tych atrakcyjnych grup docelowych w strukturze słuchaczy stacji jest zdecydowanie wyższy niż wśród ogółu badanych, o czym świadczą wysokie wartości indeksu dopasowania.

 

Struktura słuchaczy RMF Classic

Ogół badanych

Indeks dopasowania

Mieszkańcy miast i aglomeracji powyżej 500 tys. mieszkańców

51,2%

19,3%

265

Osoby z wyższym wykształceniem

54,2%

22,1%

245

Dyrektorzy/prezesi, wolne zawody/specjaliści, właściciele firm

50,6%

22,9%

221

Osoby osiągające miesięczny dochód gospodarstwa powyżej 5 tys. złotych

34,2%

15,1%

227

Źródło: Radio Track Millward Brown; 08.2012-07.2013; TG: słuchacze RMF Classic (według zasięgu dziennego stacji), ogół badanych; próba odpowiednio: 2339, 84185.

Stacja muzyczna RMF Classic jest obecna już w 19 miastach Polski. Można jej także słuchać poprzez platformę internetową RMFon. Znakiem firmowym stacji jest starannie dobrany repertuar muzyki filmowej i klasycznej oraz tematyczna różnorodność poszczególnych pasm programowych. RMF Classic przyciąga grono wyjątkowych i lojalnych słuchaczy, którzy cenią sobie oferowany na antenie mariaż nastrojowej muzyki z nowościami świata sztuki, designu i nowych technologii.

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA PRASY

Krzysztof Głowiński       Rzecznik Prasowy Grupy RMF

ul. Fabryczna 5a, 00-446 Warszawa        |        tel. 222 031 054        |        krzysztof.glowinski@rmf.pl
D0 GÓRY