RMF FM ponownie partnerem medialnym „Tańca z Gwiazdami”.

17/09/2025

Po udanym debiucie wiosną tego roku, RMF FM ponownie objęło patronatem medialnym „Taniec z Gwiazdami” – w wyjątkowej, bo jubileuszowej edycji programu. Współpraca pomiędzy medialnymi podmiotami zapewni znane i lubiane formaty, takie jak „Gwiazdy z tańcami”, ale też zabierze fanów tanecznego show jeszcze głębiej za kulisy produkcji programu, m.in. dzięki obecności Oli Filipek na backstage’u.

Jubileusz 20-lecia "Tańca z Gwiazdami" z mocnym radiowym wsparciem RMF FM.

Sprawdzone działania i nowe doświadczenia

W ramach patronatu medialnego, RMF FM będzie nadal rozwijać swój autorski format „Gwiazdy z tańcami”, który w poprzednim sezonie odsłonił kulisy programu i produkcyjne ciekawostki. W tej edycji stacja chce pójść krok dalej, zapewniając odbiorcom jeszcze więcej unikatowych treści. – W tym sezonie na backstage’u programu pojawi się Ola Filipek, nasza dziennikarka i uczestniczka poprzedniej edycji show. Ola nie tylko zna format od podszewki, ale także ma doskonałe relacje z cała ekipą realizatorską i pokaże fanom show prawdziwą magię tej produkcji – mówi Bartłomiej Kopeć, Head of Social Media Grupy RMF FM. Dziennikarze RMF FM będą także realizować lokowania antenowe i współtworzyć materiały promocyjne programu, także w mediach społecznościowych RMF FM. Całość współpracy opiera się na wyłączności w kategorii radio.

Strategiczne partnerstwo

Jak podkreślają eksperci RMF FM, współpraca z tak dużym formatem telewizyjnymi nie jest projektem „na tu i teraz”, lecz istotnym elementem długofalowej strategii stacji.

- Takie projekty pozwalają nam łączyć siłę radia z atrakcyjnością telewizji, docierać do nowych odbiorców i budować doświadczenia cross-mediowe, tak ważne dla współczesnych odbiorców. To sposób na utrzymanie wysokiej rozpoznawalności naszej marki i współtworzenie przestrzeni, w której spotykają się miliony Polaków – słuchaczy i widzów – komentuje Karol Król, Brand Manager RMF FM. Z drugiej strony oczywiście, nasz udział w projekcie pozwala rozszerzyć grono odbiorców i „rozciągnąć” doświadczenia związane z programem poza ramówkę telewizyjną. Dodatkowo, prowadzimy nasze partnerskie działania w taki sposób, aby zapewnić odbiorcom zupełnie nowe doświadczenia - od pokazywania w naszych social mediach backstage'u produkcji, po tworzenie zupełnie oddzielnego formatu jakim jest program Gwiazdy z tańcami - dzięki niemu zapraszani goście poszerzają związane z programem doświadczenia odbiorców zarówno na antenie radia, jak w Internecie – dodaje Bartłomiej Kopeć.

Dziennikarze RMF FM będą obecni w trakcie niedzielnych odcinków „Tańca z Gwiazdami” na żywo, a ich relacje będzie można usłyszeć na antenie stacji oraz zobaczyć w jej kanałach społecznościowych. Dzięki temu fani programu będą mogli śledzić kulisy jubileuszowej edycji 20-lecia formatu w Polsce, w wielu przestrzeniach i w dowolnym czasie.

 

 

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY