RMF FM z bardzo dobrym wynikiem – utrzymuje silny udział w czasie słuchania i zwiększa zasięg dzienny

09/07/2025

Badanie Radio Track (fala kwiecień-maj-czerwiec 2025) potwierdza ugruntowaną pozycję RMF FM na polskiej scenie radiowej. W stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego Lider rynku utrzymał swój wysoki udział w czasie słuchania oraz powiększył zasięg dzienny.

RMF FM z bardzo dobrym wynikiem – utrzymuje silny udział w czasie słuchania i zwiększa zasięg dzienny

Udział w czasie słuchania RMF FM to aktualnie 29,4%. Wzrost widoczny jest w targecie komercyjnym 16-59 lat, w którym wynosi aktualnie 31,8% (rok temu 31,4%). Badania pokazały też, że pogłoski o odchodzeniu młodych ludzi od radia są w przypadku RMF FM przesadzone - wzrósł udział RMF FM w grupie słuchaczy w wieku 15-24 lata, gdzie wynosi aktualnie 27,9% (rok temu 26,3%).

Spadki udziałów w stosunku do ubiegłego roku zaliczyli bezpośredni konkurenci RMF FM: Radio ZET, Jedynka, sieć stacji lokalnych Polskiego Radia (Audytorium 17) oraz TOK FM. Wzrosły natomiast wyniki m.in. ESKI, VOX FM, Złotych Przebojów, Plusa, Trójki i Radia Maryja. 

Wzrósł zasięg dzienny RMF FM  - stacja jest słuchana codziennie przez blisko 8 milionów osób w wieku 15-75 lat (dokładnie 7 879 tys.). Wysoka jest też słuchalność RMF FM podczas jazdy samochodem oraz w domu. W ostatniej fali badawczej widoczne są także wzrosty słuchania w weekendy.

Średni dzienny czas słuchania RMF FM wynosi blisko 3 godziny dziennie (dokładnie 171 minut) – to najdłuższy średni czas słuchania wśród wszystkich stacji ogólnopolskich oraz ponadregionalnych.

 

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY