RMF MAXX w nowej kampanii „BANGER ZA BANGEREM” – energia i świeżość dla młodych słuchaczy

09/12/2025

RMF MAXX wystartował z nową kampanią wizerunkową „BANGER ZA BANGEREM”, skierowaną do młodych słuchaczy w wieku 18-30 lat. Celem kampanii jest podkreślenie pozycji stacji jako radia, które jest najbliższe pokoleniu Gen Z – autentyczne, pełne energii i zawsze na bieżąco z muzycznymi trendami.

RMF MAXX w nowej kampanii "BANGER ZA BANGEREM" 

Zależy nam na tym, aby RMF MAXX było postrzegane jako stacja, która nie tylko gra hity, ale robi to w tempie i stylu trafiającym do młodych słuchaczy. „BANGER ZA BANGEREM” to nasza deklaracja świeżości, energii i autentyczności, a przede wszystkim komunikacji, która naprawdę przemawia do osób w wieku 18–30 lat – mówi Jarosław Pioterczak, Dyrektor Programowy RMF MAXX

Głównym bohaterem kampanii jest Fukaj, będący w czołówce Spotify TOP 50 Polska z utworem „Zabiorę Cię” feat. Vito Bambino, który od dawna

cieszy się dużą obecnością na antenie RMF MAXX. Spoty i komunikacja digitalowa podkreślają pełen energii i współczesny charakter stacji oraz szybki dostęp do najgorętszych hitów w formie „bangerów”.

Kampania „BANGER ZA BANGEREM” potrwa od grudnia do stycznia i będzie prowadzona równolegle w kanałach digital oraz na antenie RMF MAXX, zapewniając spójne doświadczenie dla słuchaczy i wzmacniając pozycję stacji jako lidera wśród młodych odbiorców muzycznych nowości.

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY