RMF MAXXX klientem Cityboard Digital

20/09/2021

Ruszyła kampania wizerunkowa radia RMF MAXXX (Grupa RMF) w Internecie. Za jej realizację odpowiada zespół digitalowy Cityboard Media.

RMF MAXXX się promuje

Zespół Cityboard Digital jest odpowiedzialny za kreację nowej kampanii radia RMF MAXXX, planowanie, zakupów mediów i optymalizowanie kampanii w wybranych kanałach digital. Kampania obejmuje emisję reklam na Facebooku, Instagramie, w programmatic, Google/Search, na TikToku, Pintereście, Spotify, Snapchacie oraz w serwisach VOD.

W kampanii wizerunkowej RMF MAXXX chce zachęcić do udziału w kilkunastu konkursach, w których do zdobycia będą limitowane i designerskie gadżety, wymyślane przez zespół stacji, a produkowane przez małe, często rodzinne, polskie firmy, które stawiają na ekologię i wykorzystują przyjazne środowisku materiały.

Agencja odpowiada również za stworzenie efektów AR/VR, Digital Stickersów (GIPHY), scenariuszy do spotów audio, a także za postprodukcję video (15 s i 30 s), które będą promowały kampanię na YouTube, platformach social mediowych oraz VOD.

„Cieszymy się, że zespół Cityboard Digital może wspierać RMF MAXXX w komunikacji. To dla nas ciekawy projekt, ponieważ śmiało wykorzystuje nowoczesne narzędzia takie jak np. AR/VR” – mówi Marcin Wojda, Pełnomocnik Zarządu Cityboard Media.

„Kampania ma charakter długofalowy, wielokanałowy i wielowątkowy. Podzielona jest na kilka etapów, w których przewidziane są różne aktywności i konkursy.”  - mówi Karolina Sułkowska, Brand Manager RMF MAXXX.

Umowa jest wynikiem wygranego przez Cityboard Digital przetargu. Po stronie Cityboard Digital za realizację kampanii odpowiadają: Mateusz Bojanowski, Bertrand Łastowiecki, Paula Ryniewicz oraz Anna Smykla.

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA PRASY

Krzysztof Głowiński       Rzecznik Prasowy Grupy RMF

ul. Fabryczna 5a, 00-446 Warszawa        |        tel. 600 002 531        |        krzysztof.glowinski@rmf.pl
D0 GÓRY