Stacja zwiększyła swój udział w czasie słuchania oraz zasięg dzienny – zmiany widoczne są zarówno wobec poprzedniej fali badawczej (styczeń-marzec 2025), jak i analogicznej fali w roku ubiegłym (luty-kwiecień 2024).
RMF FM wypracowało udział w czasie słuchania o wartości 30,2%. To więcej niż suma udziałów trzech kolejnych stacji w rankingu: Radia ZET, sieci stacji lokalnych Radia ESKA oraz sieci 28 stacji lokalnych Polskiego Radia (Audytorium17).
Wzrósł także zasięg dzienny Radia RMF FM- codziennie stacji słucha ponad 8 milionów osób w wieku 15-75 lat. Średni dzienny czas słuchania RMF FM to blisko 170 minut.
Wzrosty udziałów w porównaniu do ubiegłego roku zanotowały także Radio ESKA, stacje lokalne Polskiego Radia, RMF MAXX, Radio Maryja, Trójka, Radio Plus, RMF Classic, Radio Pogoda, Eska2, Radio Wnet, Chillizet i Radio GRA.
Natomiast największych strat doświadczyły Radio TOK FM, Jedynka oraz Radio ZET.