Warsztaty Grupy RMF – zwycięża Media Direction

19/06/2012

W 11. edycji warsztatów organizowanych przez Grupę RMF dla domów mediowych zwyciężył Media Direction, wyprzedzając zespoły Value Media i Universal McCann. Specjalne wyróżnienie otrzymała agencja MPG.

Tegoroczne Warsztaty Grupy RMF odbywały się w Kołobrzegu i przyciągnęły rekordową ilość uczestników – aż 19 domów mediowych  ubiegało się o główną nagrodę. Była nią, jak co roku,  kampania reklamowa w stacjach Grupy RMF. W tym roku zwycięzca otrzymał kampanię o wartości 350 000 złotych (wg cennika).

Zadanie konkursowe oceniało jury złożone z przedstawicieli marketerów z: Coca-Coli (Agnieszka Wiśniewska), Sony (Monika Siejewicz) oraz Media Expert (Przemysław Liszyk) oraz Grupy RMF (Tomasz Ramza, Dariusz Woźniak) i Grupy Bauer Media (Michał Kaliński).

Cieszymy się z bardzo wysokiej, wręcz rekordowej frekwencji ze strony domów mediowych. Kolejna odsłona warsztatów, którą mam przyjemność obserwować udowadnia, że domy mediowe bardzo serio podchodzą do tej rywalizacji i prezentują wysoki poziom przedstawianych strategii – powiedział organizator Warsztatów, dyrektor biura sprzedaży Grupy RMF, Tomasz Ramza.

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA PRASY

Krzysztof Głowiński       Rzecznik Prasowy Grupy RMF

ul. Fabryczna 5a, 00-446 Warszawa        |        tel. 222 031 054        |        krzysztof.glowinski@rmf.pl
D0 GÓRY