POTENCJAŁ MIASTA. Wałbrzych i okolice to region o olbrzymim potencjale nabywczym. Blisko 2/3 spośród 118 tysięcy mieszkańców jest w wieku produkcyjnym, bardzo duża grupa zarabia powyżej średniej krajowej. Dodatkowo RMF MAXX dociera do mieszkańców innych miast regionu, m.in. Wrocławia i Kłodzka.
OFERTA REKLAMOWA. Jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia z informacją o produkcie lub usłudze do mieszkańców jest lokalna rozgłośnia radiowa - to medium jest cały dzień z mieszkańcami, żyje ich życiem, informuje o wydarzeniach regionu, dostarcza rozrywki. Komunikat promocyjny w takim otoczeniu nadaje pozytywnego wydźwięku reklamie, a silna marka, jaką jest RMF, uwiarygadnia przekaz.
ZASIĘG TECHNICZNY. Radio RMF MAXX Dolny Śląsk dysponuje dwoma nadajnikami: w Wałbrzychu i w Kłodzku. W zasięgu technicznym stacji znajdują się nie tylko mieszkańcy tych dwóch miast, ale też Wrocławia i wielu mniejszych miejscowości regionu: Jaworu, Świebodzic, Kamiennej Góry czy Szczawna Zdroju.
SŁUCHALNOŚĆ. Każdego tygodnia radio RMF MAXX Dolny Śląsk gromadzi przy odbiornikach 418 tys. słuchaczy, a markę RMF MAXX w regionie zna 1,3 mln osób. Każdy z naszych słuchaczy spędza ze stacją średnio niemal 2,5 godziny dziennie.
SIEĆ RMF MAXX. RMF MAXX to sieć rozgłośni lokalnych, nadających nowoczesną muzykę, serwujących najlepszą rozrywkę i prezentujących lokalne informacje. Realizacja kampanii reklamowych na antenie RMF MAXX pozwala na skuteczne dotarcie do dynamicznej i dysponującej istotną siłą nabywczą grupy docelowej.
RMF MAXX DOLNY ŚLĄSK to jedna z najpopularniejszych rozgłośni lokalnych regionu. Zaczęła nadawać w listopadzie 2005 stając się jedną z pierwszych tworzonej właśnie sieci RMF MAXX, która skupia obecnie ponad 20 stacji. Początkowo nadawała jako lokalna rozgłośnia w Wałbrzychu na częstotliwości 101,1 FM, by z czasem powiększyć zasięg o nadajnik w Kłodzku (99,5 FM), aż w końcu stać się rozgłośnią docierającą do całego regionu, w tym stolicy województwa.
Dane wykorzystane w tekście: Źródło: GUS (www.stat.gov.pl, Bank Danych Lokalnych); dane za 2013 | Radio Track, Kantar Polska, 05.2020-04.2021, zasięg tygodniowy, znajomość wspomagana, średni czas słuchania | Zdjęcia: fotolia.com