Czas reklamowy na RMF ON już dostępny z poziomu platformy DSP Adform

25/01/2021

Od stycznia agencje reklamowe, które dokonują zakupu modelu programatycznym za pomocą platformy DSP Adform, mają dostęp do zakupu w tym modelu czasu reklamowego w portalu RMF ON.

RMF Digital

Adform jest kolejną z wiodących platform DSP na rynku, która dostrzega potencjał reklamy audio i pozwala swoim klientom na zakup powierzchni audio w sposób zautomatyzowany. Od stycznia Adform zintegrowała się z platformą SSP Audiomax (platforma firmy Adswizz służąca wydawcom internetowym do udostępniania w modelu programatycznym powierzchni audio).

Dzięki tej integracji, w Adformie pojawiła się możliwość automatycznego zakupu czasu reklamowego w portalu RMF ON (Grupa RMF korzysta bowiem – jako wydawca – z Adswizza). To istotne poszerzenie dostępu do RMF ONu w modelu programatycznym na rynku polskim, ponieważ wiele agencji w kraju korzysta właśnie z rozwiązania Adform.

„Adform jest niezmiernie istotną platformą dla naszych partnerów biznesowych, dlatego bardzo cieszy nas fakt, że dzięki tej integracji zakup powierzchni audio  w RMF ON w modelu programatycznym będzie dostępny dla szerokiej rzeszy Klientów, korzystających z tej platformy. Jestem przekonany, że ta integracja będzie miała kluczowy wpływ na rozwój segmentu digital audio w Polsce, i ułatwi reklamodawcom dostęp do jakościowego i bezpiecznego kontentu audio” – mówi Adam Pachla, Head of Digital w Grupie RMF.

„Jesteśmy dumni z tego jak szybko reagujemy na potrzeby naszych Klientów, więc współpraca RMF ON via AdsWizz jest logicznym wyborem, który zapewni polskim reklamodawcom skalę, jakiej potrzebują, aby w pełni wykorzystać programmatic audio. Z niecierpliwością czekamy na dalszy rozwój tego ekscytującego kanału” – komentuje Łukasz Bańkowski, Sales Manager w Adform.

Grupa RMF od blisko trzech lat umożliwia agencjom i reklamodawcom możliwość zakupu czasu reklamowego w portalu RMF ON w modelu programatycznym. W ten sposób można kupić kampanię opartą na dwóch formatach: pre-roll i mid-roll. RMF ON to polska platforma z internetowymi kanałami radiowymi. Oferuje dostęp do streamów stacji nadających w eterze: RMF FM, RMF MAXXX i RMF Classic oraz blisko 100 wąsko sformatowanych kanałów muzycznych przygotowanych specjalnie na potrzeby internetu.

Adform to jedyna globalna, niezależna i w pełni zintegrowana platforma reklamowa stworzona pod kątem współczesnych działań marketingowych.

Od roku 2002, firma Adform opracowuje technologie służące poprawie współpracy na linii człowiek - maszyna oraz zastosowaniu tzw. rozszerzonej inteligencji, poprawiając wyniki biznesowe swoich klientów na całym świecie.
Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA PRASY

Maciej Brzozowski       Dyrektor Public Relations

ul. Motorowa 1, 04-035 Warszawa        |        maciej.brzozowski@rmf.pl        |        tel. 22 517 02 57
D0 GÓRY