Program RMF FM „Wstawaj szkoda dnia" jest najchętniej słuchanym pasmem porannym w polskim eterze. Średnio każdego dnia słucha go 4,9 mln Polaków, o 53% więcej niż analogicznego pasma w kolejnej stacji w rankingu.
Nowy produkt RMF 3D Extra wzbogacający ofertę handlową Grupy RMF składa się z trzech sieci Grupy RMF (RMF FM, RMF Maxxx, RMF Classic) oraz z 18 stacji lokalnych.
Zgodnie z oficjalnymi zasadami sprzedaży, na 6 tygodni przed wprowadzeniem, Grupa RMF ogłasza cenniki swoich produktów na okres wiosenny od 28.02 do 26.06 2011.
Od 1 lutego Michał Kaliński obejmuje stanowisko Dyrektora ds. Negocjacji Korporacyjnych Grupy Bauer Media. Podczas negocjacji reprezentować będzie wszystkie media wchodzące w skład Grupy (prasa, radio, Internet).
Zgodnie z oficjalnymi zasadami sprzedaży, na 6 tygodni przed wprowadzeniem, Grupa RMF ogłasza cenniki swoich produktów na okres zimowy od 03.01.2010 do 27.02.2011.
Radio RMF FM jest zdecydowanie najczęściej wybieraną stacją przez osoby dobrze sytuowane i na stanowiskach – wynika z badań słuchalności Instytutu MillwardBrown SMG/KRC.
Zgodnie z oficjalnymi zasadami sprzedaży, na 6 tygodni przed wprowadzeniem, Grupa RMF ogłasza cenniki swoich produktów na okres jesienno-zimowy od 30.08.2010 do 02.01.2011.
Tegoroczna, 9. edycja Warsztatów Radiowych Grupy RMF FM, odbędzie się w dniach 16-18 czerwca w Zakopanem. Tematem przewodnim warsztatów są pakiety Grupy RMF, RMF 3D, RMF z Klasą oraz RMF na Maxxx’a.
Reklamodawcy doceniają atrakcyjną ofertę handlową naszej Grupy. W kwietniu 2010, wartość reklam w RMF FM wzrosła o 39%, w RMF MAXXX o 59% a w RMF Classic o ponad 60% w stosunku do kwietnia 2009.