Rekordowa słuchalność i oglądalność pierwszej debaty przedwyborczej „Po prostu Polska”

13/09/2019

W poniedziałek (09 sierpnia 2019) na antenie RMF FM, na portalach Interia.pl i RMF24.pl oraz na stronach "Dziennika Gazety Prawnej" odbyła się pierwsza z cyklu debat przedwyborczych "Po prostu Polska". Formuła debat została opracowana w zespole Faktów RMF FM.

Wybory w RMF FM

"Prace nad tym projektem rozpoczęliśmy już w czerwcu i zaangażował się w nie cały zespół. Namówiliśmy do współpracy Interię i Dziennik Gazetę Prawną. Jako pierwszy poruszony został temat edukacji" – mówi Marek Balawajder, dyrektor informacji w RMF FM.

W debacie prowadzonej przez dziennikarzy RMF FM i DGP wzięli udział szef MEN Dariusz Piontkowski, Urszula Augustyn z Koalicji Obywatelskiej,  Artur Dziambor z Konfederacji, prof. Małgorzata Niewiadomska-Cudak z Lewicy i  Piotr Zgorzelski z PSL-Koalicji Polskiej.

Relacja w RMF FM między 18.00 a 19.00 miała szansę bezpośrednio dotrzeć do 1,85 mln słuchaczy (RadioTrack, Kantar Polska, 06-08.2019, dni powszednie, zasięg w godzinach 18-19).

Na stronach Interii, RMF24 i DGPdebatę live odtworzyłoblisko 300 tysięcy internautów. Zapis pierwszej wspólnej debaty w dalszym ciągu cieszy się popularnością. Po emisji na żywo obejrzało go już kolejne 20 tysięcy osób. 

"To wynik wskazujący na to, że Polacy bardzo interesują się wyborami" – mówi Marzena Suchan, Dyrektor Serwisów Informacyjnych w Interii. "To rekordowa oglądalność debaty, którą po raz pierwszy transmitowaliśmy w takiej formule. Mamy pewność, że materiały z tej i następnych zaplanowanych debat trafią do co najmniej kilku milionów internautów."

Kolejne debaty z cyklu „Po prostu Polska” będą dotyczyły między innymi ochrony zdrowia oraz spraw światopoglądowych.

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA PRASY

Krzysztof Głowiński       Rzecznik Prasowy Grupy RMF

ul. Fabryczna 5a, 00-446 Warszawa        |        tel. 222 031 054        |        krzysztof.glowinski@rmf.pl
D0 GÓRY