RMF Digital przeprowadziło dotychczas wiele niestandardowych akcji i kampanii dla największych Klientów. Są wśród nich m.in. Orlen, Media Expert czy Kler. Przeczytaj, jakie zaoferowaliśmy rozwiązania i jakie przyniosły efekty.

Wakacje.pl – przedłużamy wakacje

Wakacje.pl – przedłużamy wakacje

Portal Wakacje.pl postanowił w 2021 roku promować wyjazdy wakacyjne nie tylko w tradycyjnym okresie letnim, ale też po sezonie. Dlatego w połowie września rozpoczął miesięczną kampanię reklamową na stronach rmf.fm, wykorzystując partnerstwo Tematu Tygodnia. Wyniki były o blisko 40% wyższe od zakładanych.

Czytaj więcej »
inFakt

inFakt

inFakt, innowacyjna firma księgowo-technologiczna, która dostarcza przedsiębiorcom autorską aplikację do prowadzenia księgowości wraz z profesjonalną obsługą księgową, planowała kontynuację i poszerzenie kampanii nastawionej na zwiększenie świadomości marki wykorzystując kanały online i offline, inFakt chciał dotrzeć do przedsiębiorców i kadry zarządzającej na niższych etapach lejka marketing…

Czytaj więcej »
Oryginalny sponsoring podcastów w kampanii dla marki Motorola

Oryginalny sponsoring podcastów w kampanii dla marki Motorola

Grupa RMF i RMF Digital przygotowały dla firmy Motorola niestandardową kampanię online, w ramach której promowany był nowy smartfon Motorola edge 30 neo. Po raz pierwszy wykorzystano w niej sponsoring podcastów redakcyjnych RMF FM, w ramach których to prowadzący zapowiadają sponsora odcinka. Łączna realizacja odsłuchań była o 15% wyższa od pierwotnie zakładanych estymacji.

Czytaj więcej »
Kobiecość to ja - Gatta

Kobiecość to ja - Gatta

Grupa RMF i RMF Digital przygotowały kompleksowe działania radiowo-digitalowe w ramach kampanii marki Gatta "Kobiecość to ja". Dzięki niestandardowej obecności brandu w eterze i Internecie, przekaz w radiu dotarł do 5,5 mln osób w tym 2,6 mln słuchaczek, a gwarancja ruchu w Internecie została wykonana w 133%.

Czytaj więcej »
Precyzyjnie targetowana kampania skutecznie zwiększyła zainteresowanie usługami lokalnego gabinetu fizjoterapeutycznego HTH Clinic

Precyzyjnie targetowana kampania skutecznie zwiększyła zainteresowanie usługami lokalnego gabinetu fizjoterapeutycznego HTH Clinic

Grupa RMF przeprowadziła akcję opartą o targetowane działania digitalowe i lokalną kampanię radiową dla klienta z branży zdrowia – gabinetu fizjoterapeutycznego na warszawskim Ursynowie HTH Clinic. W jej efekcie dwukrotnie wzrosła liczba odwiedzin na stronie gabinetu i o 1/3 wzrosła liczba odwiedzin z wyszukiwarki Google. Efekty te utrzymywały się nawet po zakończeniu działań reklamowych.

Czytaj więcej »
Podcasty jako platforma promująca zieloną energię w kampanii PGE Baltica

Podcasty jako platforma promująca zieloną energię w kampanii PGE Baltica

Podcasty mogą być nie tylko świetnym kanałem promocyjnym i reklamowym, ale też i edukacyjnym. Podcasty jako medium informacyjne wykorzystała PGE Baltica w trakcie swojej kampanii promującej tematykę morskiej energetyki wiatrowej i szerzącej wiedze o produkcji zielonej energii elektrycznej z bałtyckiego wiatru. Seria "Łowcy wiatru" cieszyła się bardzo dużą popularnością wśród słuchaczy, zarów…

Czytaj więcej »
ING Bank Śląski - dla przedsiębiorców

ING Bank Śląski - dla przedsiębiorców

ING Bank Śląski SA w swojej lutowej kampanii przetestował nowe narzędzie jakim jest programmatic audio. Kampania na platformie RMFon.pl osiągnęła satysfakcjonujące dla klienta efekty – ponad 90% spotów zostało wysłuchanych od początku do końca.

Czytaj więcej »
mBank Nowe Horyzonty

mBank Nowe Horyzonty

Grupa RMF zrealizowała trwającą blisko dwa miesiące akcję specjalną dla marki mBank mającą na celu promocję Festiwalu Nowe Horyzonty we Wrocławiu, której bank jest głównym partnerem. Kampania obejmowała zarówno działania antenowe w stacjach radiowych, jak i szereg aktywności internetowych przygotowanych przez RMF Digital, w efekcie których wygenerowano ponad 0,5 mln odsłon z logo mBank.

Czytaj więcej »