Informacje prasowe

Rusza projekt „Lepsze jutro z RMF FM”!

07/10/2015
RMF FM startuje z kolejną akcją charytatywną – „Lepsze jutro z RMF FM”. Inspiracją tej akcji była budowa domu dla potrzebującej rodziny z Szydłowca. RMF FM wybudował i urządził nowy dom dla samotnego ojca opiekującego się pięciorgiem dzieci. O jego sytuacji Stacja dowiedziała się z listu i postanowiła zapewnić dzieciom lepsze jutro.

RMF FM ponownie najbardziej medialną marką radiową w prasie i internecie

01/10/2015
W tegorocznej, ósmej, edycji rankingu Top Marka miesięcznika Press i Press-Service Monitoring Mediów RMF FM uznano za najczęściej i najlepiej opisywaną w prasie i internecie markę radiową.

Najwyższa w historii liczba słuchaczy RMF Classic!

16/09/2015
Wynik RMF Classic systematycznie się poprawia. Stacja osiągnęła podczas wakacji rekordowy zasięg dzienny, każdego dnia 597 tys. osób wybierało RMF Classic.

Znakomite wyniki RMF MAXXX

14/09/2015
W wakacje RMF MAXXX odnotowuje znakomite wyniki. Utrzymuje się rekordowa liczba słuchaczy z poprzedniej fali, wyraźnie wzrasta udział w czasie słuchania.

Weekendowy RMF FM: nowy show w sobotnie i niedzielne wieczory

03/09/2015
W weekendowej ramówce RMF FM pojawi się nowy program Daniela Dyka "Lepiej być nie może". Wieczorne pasmo Marcina Jędrycha i Jacka Tomkowicza "Dobrze zagrane" stanie się rozrywkowo-muzycznym show z konkursami, a magazyn "Świat się śmieje" będzie miał aż dwa wydania. Nowości także w poranku "Wolno wstać".

Jesienne zmiany w ramówce RMF Classic

27/08/2015
Od jesieni w RMF Classic nowe „Śniadanie Mistrzów” – więcej informacji, komentarzy i codzienna rozmowa „Danie do myślenia” – czyli poranek dla ludzi z apetytem na wiedzę o świecie.

Jesienią gwiazdy polskiej muzyki zaśpiewają na weselach słuchaczy RMF FM

27/08/2015
Pierwsza jesień RMF FM z nowym duetem prowadzących w paśmie porannym i nowym prowadzącym w paśmie przedpołudniowym. Na antenie debiutuje kilka nowych programów opartych na interakcji ze słuchaczami. RMF FM po raz pierwszy pośredniczy w angażowaniu gwiazd polskiej muzyki na wesela swoich słuchaczy.

Startuje kampania telewizyjna Wielkiego Finału 25-lecia RMF FM

17/08/2015
17 sierpnia rozpoczęła się kampania promująca Wielki Finał 25-lecia RMF FM. W zorganizowanej z tej okazji loterii nagroda główna wyniesie aż pół miliona złotych. Ponadto we wrześniu codziennie (od poniedziałku do piątku) któryś ze słuchaczy wygra samochód.

Rekordowa liczba słuchaczy RMF MAXXX

11/08/2015
W najnowszej fali badań słuchalności RMF MAXXX po raz pierwszy w historii przekroczył 1,7 mln słuchaczy w całej Polsce. Wzrosty notuje również udział w czasie słuchania stacji – wynosi on obecnie 3,4% w całej Polsce.

Radio RMF FM wyraźnie wyprzedza konkurencję

10/08/2015
Jak wynika z badań Instytutu Millward Brown Radio RMF FM zdecydowanie wyprzedza konkurencyjne stacje ogólnopolskie zarówno pod względem udziału w czasie słuchania, jak i zasięgu dziennego.

Nowe cenniki reklamowe Grupy RMF na jesień 2015

24/07/2015
W cenniku jesiennym średnia cena RC spotu w RMF FM wzrośnie o 2,9% i będzie wynosić 8 374 zł. Cennik sieci RMF MAXXX zostanie podniesiony o 2,6%, a RMF Classic - o 2,9%.

Zasięg dzienny RMF FM systematycznie wzrasta

10/07/2015
Jak wynika z badań Instytutu Millward Brown systematycznie, z kwartału na kwartał poprawia się zasięg dzienny RMF FM. Obecnie każdego dnia 28,7% Polaków wybiera RMF FM i jest to wzrost o 1 punkt proc. w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku.

Dwie nowe osoby w warszawskim oddziale Faktów RMF FM

09/07/2015
Od lipca br. pracę w warszawskim oddziale RMF FM rozpoczynają Michał Dobrołowicz i Romuald Kłosowski.

W RMF MAXXX ruszyło „Lato na MAXXXa”

29/06/2015
RMF MAXXX 29 czerwca wprowadza wakacyjną ramówkę pod hasłem "Lato na MAXXXa". Oprócz znanych pozycji, taki jak "Wstawaj, nie udawaj" i "lista Hop Bęc" na antenie pojawi się też akcja i audycja "Pozdrowienia z wakacji" z wykorzystaniem aplikacji MAXXXConnect.

Wakacje w RMF FM pod znakiem kabaretów i muzyki: 7 nowych programów

25/06/2015
W wakacyjnej ramówce RMF FM pojawia się aż 7 nowych pozycji, w tym miłosne wywiady Macieja Dowbora, sercowe porady Tomasza Olbratowskiego i 3 multimedialne programy satyryczne z udziałem słuchaczy.

KONTAKT DLA PRASY

Krzysztof Głowiński       Rzecznik Prasowy Grupy RMF

ul. Fabryczna 5a, 00-446 Warszawa        |        tel. 222 031 054        |        krzysztof.glowinski@rmf.pl
D0 GÓRY