Informacje prasowe

Warsztaty radiowe Grupy RMF w tym roku z nowymi nagrodami

09/06/2010
Tegoroczna, 9. edycja Warsztatów Radiowych Grupy RMF FM, odbędzie się w dniach 16-18 czerwca w Zakopanem. Tematem przewodnim warsztatów są pakiety Grupy RMF, RMF 3D, RMF z Klasą oraz RMF na Maxxx’a.

Grupa RMF na czele rynku reklamy radiowej w Polsce

27/05/2010
Reklamodawcy doceniają atrakcyjną ofertę handlową naszej Grupy. W kwietniu 2010, wartość reklam w RMF FM wzrosła o 39%, w RMF MAXXX o 59% a w RMF Classic o ponad 60% w stosunku do kwietnia 2009.

Nowe cenniki Grupy RMF

17/05/2010
Grupa RMF stawia na pakiety. Zgodnie z oficjalnymi zasadami sprzedaży, na 6 tygodni przed wprowadzeniem, Grupa RMF ogłosiła cenniki swoich produktów na okres wakacyjny od 28.06 do 29.08.

Grupa RMF wydłuża czas bez reklam

13/04/2010
Grupa RMF – po konsultacji z klientami – podjęła decyzję o wstrzymaniu emisji reklam na antenie RMF FM i RMF Classic do niedzieli 18. kwietnia włącznie.

RMF MAXXX znacznie zwiększa słuchalność

13/04/2010
Radio RMF MAXXX w pierwszym kwartale 2010 roku zanotowało udział w rynku na poziomie 3,1%, czyli o 29% więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Jak wynika z badań słuchalności Instytutu MillwardBrown SMG/KRC, zasięg tygodniowy Radia RMF MAXXX wynosi 7,2 mln słuchaczy, co jest najlepszym wynikiem w historii rozgłośni.

Grupa RMF wstrzymała emisję spotów reklamowych

10/04/2010
W związku z katastrofą samolotu prezydenckiego w Smoleńsku Grupa RMF wstrzymała dzisiaj rano emisję spotów reklamowych we wszystkich stacjach Grupy. Spoty nie będą emitowane do odwołania.

RMF Classic ma już 2,4 miliona słuchaczy

15/02/2010
Radia RMF Classic w ciągu przeciętnego tygodnia słucha 22,6% słuchaczy, którzy mogą określić swoją sytuację zawodową jako: kadra zarządzająca, wolne zawody lub właściciele firm.

2009 rokiem RMF FM!

11/01/2010
Rok 2009 należał zdecydowanie do Radia RMF FM – wynika z badań słuchalności Instytutu MillwardBrown SMG/KRC. Niekwestionowany lider słuchalności zwiększył udział w rynku do 25,5%.

Grupa RMF ogłasza cenniki zimowe. RMF FM obniża ceny.

20/11/2009
Zgodnie z nowymi zasadami sprzedaży Grupa RMF ogłasza cenniki produktów na nowy sezon obejmujący okres od 04.01.2010 do 28.02.2010. Nowe cenniki są efektem dopasowania do ogólnej sytuacji na rynku reklamy, aktualnej słuchalności oraz pozycji konkurencyjnej stacji Grupy RMF uwzględniającej atrakcyjne koszty dotarcia.

Grupa RMF znowu na giełdzie

18/11/2009
Grupa RMF, jako pierwsza spośród rozgłośni radiowych, zdecydowała o wystawieniu ofert w serwisie www.gieldamediowa.pl

Grupa RMF znowu na giełdzie

18/11/2009
Grupa RMF, jako pierwsza spośród rozgłośni radiowych, zdecydowała o wystawieniu ofert w serwisie www.gieldamediowa.pl

Grupa RMF ma dyrektora działu planowania

30/09/2009
Do działu sprzedaży Grupy RMF dołącza w dniu 1 października Błażej Gałkiewicz, który obejmuje nowo utworzone stanowisko Dyrektora Działu Planowania i zajmować się będzie reorganizacją i prowadzeniem Działu.

Grupa RMF sprzedaje sieć radiową na Ukrainie

28/09/2009
25 września Grupa RMF sprzedała sieć radiową RADIO4U. Nabywcą jest prywatny inwestor ukraiński.

Nowa struktura sprzedaży regionalnej w Grupie RMF

17/09/2009
Grupa RMF z dniem 1 października 2009 wprowadza nową strukturę sprzedaży regionalnej. Celem zmian jest podniesienie efektywności sprzedaży na rynkach lokalnych i zbliżenie się do klientów Grupy o potencjale regionalnym i ogólnopolskim.

Grupa RMF - nowa nazwa Grupy Broker FM

08/09/2009
Od 1 września br. spółka akcyjna Broker FM przekształciła się w spółkę komandytową o nazwie: "GRUPA RMF spółka z ograniczona odpowiedzialnością" spółka komandytowa (w skrócie Sp. z o.o. sp.k.).

KONTAKT DLA PRASY

Maciej Brzozowski       Dyrektor Public Relations

ul. Motorowa 1, 04-035 Warszawa        |        maciej.brzozowski@rmf.pl        |        tel. 22 517 02 57
D0 GÓRY